piątek, 13 czerwca 2014

Teledysk i making of teledysku!

Dziś miała miejsce premiera polskiego teledysku ,,We Are Monster High''!
Wszystko można było zobaczyć na kanale nickelodeon.
Na naszym kanale zostały udostępnione 2 filmiki - Making of i oczywiście teledysk!:


 

Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś gorszego. Teledysk jest naprawdę fajny.
Podoba mi się najbardziej początek,kiedy dopiero wszystko się rozkręca,a dzieciaki dopiero idą do szkoły.
Nie wiem jak wy,ale ja jestem bardzo zadowolona :) 
Mimo młodego wieku,dzieciaki ,,odwaliły kawał dobrej roboty''. 
Mam nadzieję,że to nie ostatni taki casting. Zdziwiło mnie to,że kto inny śpiewa tą piosenkę. 
Głos różni się od tego bez teledysku. 

Podoba wam się ten teledysk? Co sądzicie o making of?



5 komentarzy:

  1. Już Rhapsody of Fire ma lepsze teledyski...




    To wyżej to ogromna obraza, tak jak by co.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale główny głos jakoś mi nie współgra z resztą. Ogólnie teledysk fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk spk, ale trochę za mało się w nim dzieje.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyszło nieźle. Tylko choreografia drażni, dzieciaki nie umieją jej wykonać XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)