piątek, 27 czerwca 2014

Nowe lalki Swim Class!

Pojawiło się zdjęcie Jinafire, Clawdeen oraz Spectry w serii Swim Class! Bardzo mnie cieszy, że do serii dołączyły nowe postacie :)


Zacznijmy od Jinafire. Ogólnie lalka straszliwie mi się podoba. Szczególnie kostium, który ma piękne kolory i śliczne falbanki. Dodatki bardzo pasują. Buty są ładne, choć przypominają mi te z serii podstawowej. Czyżby były przemalowane? Wszystko okaże się przy dokładniejszych zdjęciach. Przejdźmy do fryzury.
Wolę Jinafire bez grzywki, choć tak jej też ładnie. Ten "kucyk" nie podoba mi się jak na razie, ale może przekonam się po zdjęciach w pudełkach i jak zobaczę ją na żywo. 

Clawdeen wyszła tu prze-upiornie. Kolory zostały idealnie dobrane. Uwielbiam połączenie fioletu z zielonym ^^ Szczególnie u tej upiorki. Fryzura ma długość mniej więcej taką jak basic, ale kolor jest jaśniejszy. Buty to przemalowane na kolor fioletowy szpilki z serii Scaris. 
Mimo to u niej podoba mi się po prostu wszystko i myślę, że skuszę się nawet na jej kupno. 

No i została nam Spectra, która niestety podoba mi się najmniej. Do fryzury i makijażu nie mam zastrzeżeń. Nawet mogę powiedzieć, że mi się podobają. Kolczyki i okulary też jak najbardziej. Niestety strój niezbyt. Wolałabym, żeby całość utrzymywała się w odcieniach fioletu. Na ręce ma jakąś bransoletkę, która kompletnie nie pasuje moim zdaniem. I tradycyjnie niestety przemalowane buty. Tym razem od serii PD.

Ogólnie lalki podobają mi się, ale szkoda, że wszystkie, bo raczej Jinafire też, mają przemalowane buty. 
Czyżby Mattel nie miał pomysłu na nowe modele? Mimo to, jestem zadowolona z lalek.

Podobają wam się nowe lalki? Co sądzicie o przemalowaniu butów?
~Pisała Kasia MH

8 komentarzy:

  1. mattelowi pomysly sie koncza,wszystkie uty sa przemalowane, a Jinafire ma okulary Holta Swim Class,Zadna z postaci nie ma nowych kolczykow .Lalki sa ladne ale z tym zapożyczeniem z innych serii to przesada

    OdpowiedzUsuń
  2. Juchuuu nareszcie jakas upiorka ma kostium dwuczesciowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary spectry sa z fashionpacka

    OdpowiedzUsuń
  4. Na polskiej stronie Monster High Wiki pisze że to lalki Make a Splash ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nazwa serii jest ciężka do ustalenia. Są 3 wersje: ta,którą wymieniłeś/aś, Swim Class i Swim Assortment.

      Usuń
  5. Spectra i Jina mnie urzekły :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Clawdeen jest najlepsza ^.^

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)