sobota, 28 czerwca 2014

Zdjęcia 5-pack'u

Pamiętacie jeszcze zestaw lalek o nazwie ,,Jesteśmy Monster High''? W jego skład wchodziła m. in. Gilda.
Pojawiły się jego zdjęcia promocyjne. Na pierwszych, nie było dość dobrze widać pewnych szczegółów.
Zacznijmy może od Wolnego Moe:
 
Muszę przyznać,że wygląda o wiele lepiej niż w serii GS. Ma korzystniej ułożoną fryzurę.
Na tym jednak moje pochwały raczej się kończą. Jego ubranie jest niezwykle proste i nudne. Do tego ta ,,łapa'' jest jakaś dziwna :x Myślę,że powinien mieć rękę wewnątrz niej,a nie na zewnątrz. 
Ostatnio chłopaki z 2-pack'u zaprezentowali się w świetnej odsłonie. Mieli dopracowane stroje i świetnie się prezentowali. Niestety chłopak Ghoulii musi się pocieszyć fioletową koszulką w motyw Dead Fast'a, czarnymi butami i zwykłymi,niebieskimi spodniami. Uważam,że lepiej mu w dłuższych nogawkach,ale przydałby się tu jeans. 

Następna do omówienia jest Lagoona:
 
Góra jest dobra. Dół do wymiany. Tak najprościej jest to skomentować. 
Te buty kompletnie do niczego nie pasują. Lepiej,aby były niebieskie. Sukienka jest śliczna, bardzo ładny wzór. Nawet ten przemalowany naszyjnik dobrze się tu wpasował. Włosy są świetnie ułożone. Lubię Lagoonę w prostych włosach. Największą tragedią jest chyba makijaż. Ta szminka mnie odpycha. Jest o wiele za jasna. Jeśli musiał być już ten niebieski na ustach,to żeby był chociaż odrobinę ciemniejszy. Wszystko zlewa się ze skórą upiorki i daje brzydki efekt.

Kolejne zdjęcie przedstawia Cleo:
 
Tej upiorce jest cudownie w czerwonych pasemkach <3 Okrutnie mi się spodobała jej fryzura. Mam nadzieję,że to nie ostatni raz,kiedy użyto tego koloru w jej włosach. Całość dopełniają bransolety na szyi i czerwone szpilki. Szkoda,że są przemalowane,ale chociaż pasują. Cleo ma śliczną,złotą sukienkę w motyw bandaży. Naprawdę dobrze to wygląda. Niestety,tak jak w przypadku Lagoony - makijaż jest okropny.
Jednak chodzi mi tu tym razem o cienie. Skąd im się wziął ten zielony?! To ,,aż się prosi'' o żółty ;_; 

Następna fotografia należy do Scarah:
 
Nie lubię tej postaci,ale muszę przyznać,że lalka jest nie najgorsza. Scarah dobrze wygląda w kitce. 
Ma całkiem dobry makijaż i buty,które są pod kolor cieni. Sukienka ma aż za prosty krój,ale prezentuje się ładnie. Szkoda tylko,że ma okropny wzór :c

Ostatnie zdjęcie przedstawia nową postać - Gildę!:
 
Tragedia... Nie wiedziałam,że będzie się ona tak świecić! Nie wiem co o niej powiedzieć, spodziewałam się tego,że wyjdzie lepiej. Może to kwestia oświetlenia,ale wygląda strasznie. Jej twarz ma taki ,,tępawy'' uśmieszek,który ledwo wyłania się z warstwy połysku. Gilda ma też dziwne rzęsy, przez to jej oczy wydają się takie ,,puste''. Kurtka jest do wymiany lub chociaż do zmatowienia. Upiorka ma niezwykle prosty stwój. Jej buty są chyba plastikowe i otwierają się tak,jak obuwie Catty Basic.

Na koniec,zdjęcie wszystkich:


Jestem troszeczkę zawiedziona tym 5-pack'iem. Żadna lalka nie spodobała mi się na tyle,aby chociaż powiedzieć,że bym ją chciała. Ciekawostką jest to,że pod zdjęciem był napis,że w zestawie chodzi o to,że chodzi tu o radę czachy-szkoły. Może kojarzycie odcinek,w którym Wolny Moe został wybrany na przewodniczącego? Właśnie o to w tym chodzi. To jakby kontynuacja tego video.
Oto role:
Wolny Moe-przewodniczący
Lagoona-wiceprzewodniczący
Cleo-społeczny przewodniczący (?)
Gilda-skarbnik
Scarah-sekretarka

Podoba wam się ten 5-pack? Która lalka najbardziej trafiła w wasz gust?



11 komentarzy:

  1. Wolny Moe - 3/5
    Lagoona - 5/5
    Cleo - 5/5
    Scarah - 4/5
    Gilda - 0/5

    OdpowiedzUsuń
  2. Gilda najładniejsza ^^ cieszę się że w końcu zrobili lalkę z krótkimi włosami :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cóż to me oczy widzą na Twym avatarze? Widać Devils and Realist mocno na Ciebie podziałało ^.^

      Usuń
  3. Buty Lagoony są przemalowane od Ghouli Classroom.
    zoiza012

    OdpowiedzUsuń
  4. Gilda jest straszna...
    za to Lagoona śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty Lagoony są od Clawdeen z kawiarenką !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lagoona, Cleo i Gilda zachwycają mnie od góry do dołu. Te trzy lalki mnie zachwyciły *-*. Cholera, żałuję, że kupiłam sobie Goonę PD, tym bardziej, że gdy do mnie już przyszła, to uświadomiłam sobie, że ona mi się nie podoba. A tutaj, ten make-up (szczególnie usta), te proste włosy... o wiele bardziej korzystne dla niej, chociaż wiem, że ma lokowane, bo niby od wody się kręcą. Cleo w tej długości włosów... bosko, tak powinni jej zrobić od razu. A Gilda, wspaniałość *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, Scarah też jest olśniewająca w tej prostocie... i w tym wzorze na sukience :3

      Usuń
  7. Wolny Moe jest nawet spoko, ale za prosto ubrany :-(. Lagoona jest bardzo ładna tylko te usta... :-[. Cleo prześliczna, ale coś w jej twarzy wydaje mi się dziwne. Sama nie wiem co. Scarah to po prostu bogini *o*... Gdyby nie ten wzór na sukience :-(. Gilda to cudeńko tylko twarz ma dziwną.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ranking:
    1) Lagoona - Jest śliczna
    2 ) Scarah - Ładnie jej w kitce
    3) Gilda - Ok, tylko mogłaby mniej świecić
    4 ) Wolny Moe - Może być, ale ma bardzo proste ciuchy
    5 ) Cleo - Jak w zasadzie każda Cleo: TARGEDIA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)