piątek, 6 czerwca 2014

Więcej zdjęć lalek ,,Save Frankie''

Z tyłu pudełek FF była wzmianka o ratowaniu Frankie. W serii SF jest podobnie.
Pojawiło się zdjęcie ,,streszczenia sytuacji'',które znajdzie się pod artami,które
pokazywałam w poprzednim poście:

Wydaje mi się,że to jeden i ten sam tekst. Przynajmniej jak na ,,pierwszy rzut okiem''.
Szczerze mówiąc,czegoś tu nie rozumiem. Najpierw pisze,że wszystkie upiory połączono,a potem,że muszą uratować Frankie. Niby wszystko jasne,ale przecież w skład fuzji wchodzi Draculaura i Clawdeen.
Tutaj nie są z nikim połączone. Prawdopodobnie ,,odkręcą'' to wszystko przed uratowaniem Frankie.

Przejdźmy może do dokładniejszych zdjęć lalek.
Można o wiele więcej zobaczyć,niż na pierwszych ich fotografiach.
Na początek - Draculaura:


Zacznę od butów,które wydają mi się takie,jak ma Frankie w serii S1600 i SA.
Szczerze mówiąc,jestem już nimi znudzona. Ile można używać tego samego odlewu? ;_;
Ubranie Draculaury jest całkiem niezłe. Uwielbiam jej spódniczkę :)
Bluzka również jest ładna,aczkolwiek wolałabym,aby jej róż był bardziej w odcieniu tej,ze spódnicy.
Na niej jest wielki napis serii i wizerunek Frankie. Bardzo dobrym pomysłem było dać Lali bransoletki.
Dopełniają one stylizacje i dzięki nim, niebieskie akcenty pasują do reszty.
Ciekawym rozwiązaniem było dać serduszko Frankie na policzku postaci.
Fryzura,która wcześniej wydawała mi się krótsza,okazała się ku mojemu zadowoleniu dłuższa.
Uwielbiam tą kokardę *o* Nie rozumiem niestety zamysłu całej serii. Draculaura ma też ,,transparent'' z Frankie. Jakby szykowała się na protest O.o

Następne zdjęcia są Clawdeen:


O tak! Clawdeen wygląda tutaj cudownie! Jest taka... ,,dzika i zwariowana''.
Ma wiele dodatków,które razem świetnie się prezentują. Bluzka pasuje do całokształtu.
Najbardziej jednak,zakochałam się w błyskawicy,którą ma na policzku <3
Przypomina mi ona piorun na policzku Lady Gagi w klipie Just Dance.
Mimo odlewu butów s serii S1600, uważam,że lalka jest cudowna.
Gdybym nie miała Clawdeen,na pewno bym ją kupiła *o*
Jak widzimy,ona również ma ,,transparent'', jak Draculaura. Do tego,tak jak wampirzyca - trzyma jakąś kartkę. Myślę,że może to być petycja,ale nie jestem pewna.

Ostatniego omówię Jacksona:




Największy minus lalki? Ta okropna szwa na policzku. W ogóle Jacksonowi nie pasuje.
Gdybym go miała,od razu bym mu to zmyła.
Podoba mi się jego uczesanie. Przypadł mi do gustu ten rodzaj zaczesania jego włosów ;)
Najfajniejsze jednak ma ubrania. Mimo prostej bluzki, dzięki nadrukowi jest ciekawa i cieszy oko.
Spodnie w kratę również były ,,strzałem w 10''! Świetnie się prezentują.
Jego dodatki również są godne uwagi. Okulary mają po boku coś w rodzaju fal.
On również,tak jak upiorki z tej serii, posiada transparent i ,,petycję''.

Na koniec postu, zdjęcie grupowe:


Mimo paru detali,seria jest bardzo udana i jestem zadowolona z tych lalek.
Każda z nich prezentuje się zabójczo :)

Podobają wam się te lalki? Co o nich sądzicie? Która najbardziej wam się spodobała?


13 komentarzy:

  1. Jak dla mnie lalki są równie tandetne i kiczowate co sam pomysł na serię.
    Bo wszystko musi się cały czas kręcić wokół Frankie, prawda? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie pomysł na serie jest dla mnie też dosc nudny,bo mam serdecznie dosyć Frankie. Teraz ma nawet własną serię. No,ale lalki są całkiem ładne,więc nie narzekam.

      Usuń
    2. No wreszcie ktoś mnie rozumie! Też mam dość Franki, ona jest wszędzie. Nie powiem, że zaczyna mnie to już dobijać, bo dobiło już bardzo dawno temu.

      Usuń
  2. Moze po tym jak frankie zrobila z dziewczyn fuzje i potem trzeba bylo to odkrecac ktos ja skazal na wiezienie i jej przyjaciolki chca aby jednak ja uwolniono?

    OdpowiedzUsuń
  3. Deen wygląda, jakby kibicowała Brazylli na mundialu, ale przecudownie wyglądając kibicowała :P Olśniła mnie. Lala nieźle, a Jackson... fryzura wszystko niszczy ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeeeeee wszyscy przeciw Frankie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanko: Co oni zrobili z okularami biednego Jackson'a?!!! Według mnie wygląda jak babcia... Bez obrazy dla wszystkich babć XD. Najbardziej spodobała mi się Lala. I macie rację - ,,Ile można tej Frankie?!". Mattel najwyraźniej ją faworyzuje -___-

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Draculaura jest brzydka. Taki misz-masz, ni to, ni owo. ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę mieć którąś z tych lalek *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak seria jest zarąbista : mam z tej serii Draculaurę dostałam 14 lutego 2015 r czyli dziś,,, za niedługo dostanę Clawdeen i Jacksona...
    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)