poniedziałek, 2 czerwca 2014

Post organizacyjny

Tracę na jakiś czas My Monster High z oczu, i od razu zaczyna się robić mnóstwo spraw do ogarnięcia.



Pierwsza sprawa: Wygląd bloga.
Decyzją (moją, nie było ustalane z nikim z redakcji) nowy wygląd bloga wraz z nagłówkiem pojawi się dopiero na jesień. Nie chcę robić teraz reedycji grafiki głównej, ponieważ postacie, które bym zrobiła, różniłyby się od postaci, które zrobiłam na początku. A poza tym, jest jeszcze jeden powód, ale o tym już później.

Druga sprawa: Redaktorki na MMH i MEAH
Na początku redaktorki MMH miały pisać zarówno na nim, jak i na MEAH, jednak nie wyszło. Z tego właśnie powodu ekipa będzie inna na każdym blogu.

Trzecia sprawa: Aktualna ekipa My Monster High
Zgodnie z decyzją właścicielek My Monster High, Magicrose zostaje usunięta z załogi bloga za nieregularne pisanie. Rozumiemy, że masz dużo zajęć itp., ale w zgłoszeniu na redaktorkę było wyraźnie napisane, że trzeba mieć wolny czas. A co za tym idzie? Nie spełniasz wymagań.
W miejsce Magicrose wejdzie Nikki Reaper (o ile się zgodzi). Jeśli kolejna osoba zawiedzie: trudno. Będziemy próbować do skutku.

Jeśli macie jakieś sprawy, które chcecie załatwić, napiszcie w komentarzu.


9 komentarzy:

  1. Mogłam się bardziej postarać... Teraz akurat wyjeżdżam, i musiałam się przygotować (spakować, itp.).
    Rozumiem, że zmarnowałam moją szansę. Przepraszam, że Was zawiodłam.
    Postaram się jednak zająć własnym blogiem, ale MMH wciąż będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No błagam! Tylko nie Nikki! Ona popełnia pełno błędów ortograficznych, pisze niestarannie, zjada wyrazy! Poza tym dodaje notki rzadziej niż pozostałe dziewczyny!

    Według mnie nie powinniście jej wpychać na siłę. W Zabójczym Składzie zdecydowanie wystarczą Kasia, Aleksa i Ty Lorr :s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo przyjazna anonimku -.-' Bo Ty byś codziennie pisała na blogu!

      Usuń
    2. Jak zaznaczyła Lorr - jeśli zawiedzie i nadal będzie popełniać błędy itd. (co wymieniłeś),znów wymienimy kogoś,lub zostaniemy we 3.

      Usuń
    3. Dotarł mój kom?

      ~N.

      Usuń
    4. Widzę, że nie więc powtórzę swoją wypowiedź. Masz jakiś problem zacny Anonimku? Jeżeli mnie pamięć nie myli to wciągu okresu próbnego napisałam 10 postów, Kasia 14, a Magicrose 6 (jeśli się pomyliłam to proszę o poprawę zw strony Aleksy lub Lorraine). Masz jakieś podstawy by mnie oskarżać? Nie mówcie, że nie umiem przyjąć krytyki, bo umiem, ale taką która jest konstruktywna.

      Pozdrawiam

      ~N.

      Usuń
    5. A poza tym zgadzam się :)

      ~N.

      Usuń
    6. Chciałam również powiedzieć iż dziękuje za propozycję. Z chęcią się zgadzam :)

      ~N.

      Usuń
  3. Przykro mi Magicrose :-(. A Ciebie Nikki witam serdecznie :-)

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)