środa, 4 czerwca 2014

Głosowanie na Facebook'u SS!

Witam wszystkich ponownie!

Dziś apeluje do wszystkich fanów MH o głosowanie na jedną z naszych upiorek w pewnym konkursie.
Mianowicie chodzi mi o głosowanie na stronie facebookowej SS pod hasłem Gilda vs Angelica.

Dodano do tego taką zapowiedź:

 

Przestawia nam ona najnowszy art naszej upiorki oraz graficzną wersję Angelici Sound z Bratzillaz.
Jeśli chcecie, żeby wygrała Gilda głosujcie tu!

Wolicie łanię czy wiedźmę? Na kogo zagłosowaliście?

~Nikki

3 komentarze:

  1. Ja nie zagłosuję bo Star Sue dało mi bana na fejsie, hehe. Nawet nie wiem za co

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam konta na Facebook'u, nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się zakochałem w Sierra'rze z Wiedźmo-księżniczek. Jednak Angelica jak dla mnie jest najgorszą Wiedźmo-księżniczką.Ale i tak na nią głosuję (teraz czekam na hejty za mój wybór :3) Ech...czy Mattel i MGA muszą się wiecznie kłócić ? Jak nie sprzeczka,która firma ma prawo do bratz,to rywalizacja dwóch postaci z dwóch serii która jedna z tych (chyba nie muszę mówić która) jest posądzona o kopiowanie tej drugiej.Ręce opadają aż do ziemii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)