piątek, 27 czerwca 2014

Zdjęcie promocyjne (?) lalek SF

Dziś uraczono nas nie tylko zdjęciami nowych lalek,ale i tych,których już widzieliśmy.
Jest to ich zdjęcie promocyjne. Mam co do tego małe wątpliwości,ale nie zaszkodzi je wam pokazać:
caprichomonster:

Promo pics, Save Frankie! (Freaky Fusion) *-*
Jak widzicie,lalki są tak nienaturalnie wycięte,ale to chyba wina wycinania napisów.
Przejdźmy lepiej do samych upiorek i upiora. Wszyscy mają proste,nudne pozy,do tego napisy zasłaniają dużo. Do kompletu,kupując jakąś lalkę stąd, otrzymamy bransoletę. Co ciekawe,taką samą mają nasi wybrańcy w małej wersji. Lalek na pewno nie kupię,ale nie są najgorsze. Najbardziej spodobała mi się Clawdeen. Ma świetny makijaż. Nie widać tego tu,ale ma jeszcze piorun na poliku. Ma fajne,kolorowe ubranie z ,,pazurem''. Draculaura,która stoi obok też jest bardzo ładna,ale jakoś bardziej spodobała mi się jej straszyciółka. Ubóstwiam jej żółtą kokardę *o* Najmniej trafił w mój gust Jackson. Ma kiepskie okulary,obuwie i do tego ta paskudna szwa na jego policzku. Jeśli chodzi o samą serię, wykonanie jest całkiem ok,gorzej z pomysłem,bo niestety mam powoli dość Frankie. Dostała teraz nawet własną serię -.-''

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej?


7 komentarzy:

  1. Nie możecie jakoś zrozumieć, że teoretycznie Frankie jest właśnie główną postacią całej serii? Serio, niby czemu właśnie jej pierwszy dzień w szkole został ukazany w pierwszym filmie, Nowy Upiór w Szkole? Potraktujmy Monster High jako jedną wielką fabularną książkę. W każdej książce musi być jakiś główny bohater, zawsze jest jakaś najważniejsza osoba. A już narzekanie że "specjalnie dla niej serię robią" jest bez sensu, bo patrząc na opis fabuły Freaky Fusion, to właśnie ją muszą wszyscy ratować przed najgorszym, więc czemu nie zrobić kolejnej pod-serii lalek FF właśnie na ten temat? Naprawdę, to nic dziwnego że Frankie wciąż się pojawia, skoro to główna postać serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie prawda,ale ile już można o niej? Jest tyle upiorów z potencjałem,które się jeszcze nie wykazały,a oni tylko Frankie i Frankie. Chciałabym,aby np. zrobili film,gdzie np. Nefera lub Spectra by grała główną rolę.

      Usuń
    2. Już nawet zrobili, w końcu czy Strach, Kamera, Akcja nie był filmem z Draculaurą w roli głównej? ;)

      Usuń
    3. Niby masz rację,ale Draculaura wpisuje się w krąg ,,Świętej Trójcy'' razem z Clawdeen. Jak to już zaproponował anonim na dole - film z kotołaczkami byłby pewnie też ciekawy.

      Usuń
  2. Draculaura jest w tej serii cudnaa *O* Jak tylko wejdzie trafi w moje łapki! xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam dość Franki.Fajnie gdyby zrobili film o Cleo albo albo o kotołaczkach. No ale kartel ma taki przekaz ,,Idealna Franki ratuje świat i zawsze przez przypadek!!,, mnie to już wkurza.Fajnie gdyby zrobili postać z charakterem.
    Ja-nin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,o kotołaczkach było by ciekawie :D Bo Meowlody i Purrsephone bardzo mało mówią :C

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)