piątek, 20 czerwca 2014

Nowe zestawy?

Ostatnio po internecie krąży zdjęcie, prawdopodobnie nowego zestawu Monster High, ale czy to oryginał? 


Hmm.. Nie jestem pewna czy to oryginalny zestaw, czy może wymysł fana, chodź na wymysł to mi to nie wygląda. Jest zrobione bardzo porządnie, ale "machina" jest (albo mi się wydaje) narysowana. Jestem prawie przekonana, ze jest to jeden z zestawów kreatywnych typu "pomaluj sam" Maszyna będzie pewnie służyła do nadrukowania twarzy, bo wątpię, żeby kazali nam samemu je namalować, flamastrami pokazanymi u dołu. Co do mazaków - nimi zapewne będziemy ozdabiać sukienki i być może włosy i buty.
Bardzo podobają mi się kolory postaci, które sami możemy zrobić tak, jak nam się podoba. Szkoda jedynie, że tylko jedna fryzura jest "prawdziwa" a te dwie niby tez prawdziwe, ale plastikowe :/ Mimo to, czekam na kolejne zdjęcia zestawu z wielkim zaciekawieniem. 
Podoba wam się? Uważacie, że to fajny pomysł?
~Pisała Kasia MH

3 komentarze:

  1. mi się wydaje że to po prostu przerobione komputerowo, i że to nie wejdzie do kupna.maszyna jest narysowana na gimpie czy coś,wszystkie fryzury i buty były dostępne w innych seriach jak np, buty Ghoulii skull shores ale przemalowali w programie na szary.co do sukienek to również wydaj mi się namalowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie to prawdziwy zestaw. Chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, niech to będzie prawdziwy zestaw!!! Jest genialny <3

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)