piątek, 13 czerwca 2014

Zoom na Neighthan'a

Szczęśliwy posiadacz obfotografował męską hybrydę FF. 
Zdjęcia są trochę ciemne,ale wszystko dobrze widać :)
  
Nie podoba mi się to,że lalka została zmieniona. Porównując go do innego Neightana z wystaw,jest dość duża różnica miedzy jego oczami. Nie posiada on takich cieni jak on:

 

Ogólnie teraz widzę,że nawet jego oczy zostały zmienione! Moim zdaniem to duży ,,-''. 
Chłopak stracił na wyrazistości. Teraz wygląda tak... niemrawo :/

 
Tutaj już rozebrana lalka. Szczerze mówiąc,podoba mi się jego umięśnienie,ale co to za udo ;_;
Wygląda jak wysuszona śliwka O.o Takie pierwsze skojarzenie... Moim zdaniem,o wiele lepiej by wyglądał,gdyby miał tak widoczne rysy jak na twarzy,te lekkie wyglądają źle.

 
No i ogonek :3 Moim zdaniem wygląda dość zabawnie :P
Szkoda,że właściciel go nie rozczesał,bo teraz wygląda dość kiepsko. 
Gdyby był pulchniejszy,na pewno lepiej by się prezentował.

 
Na tym zdjęciu dokładnie widać tą zmianę. Chłopak stracił cienie pod oczami i zmieniono mu oczy.
Wydaje mi się,że na gorsze. W sumie, oczy są całkiem dobre,ale niesamowicie szkoda mi tych cieni! ;_;

Na koniec - Neighthan w pudełku:
 
Jak mnie ten kosmyk irytuje -.-'' Wygląda jak z plastiku lub wstążki...

Jest też zdjęcie lalki na sklepowej półce!:

Szkoda,że nie widzę waluty. Wiem tylko,że cena jest teraz pewnie zawyżona - w końcu nowość.

Ogólnie,lalka niezbyt trafiła w mój gust. Mimo,że bardzo lubię,kiedy do Straszyceum dołącza nowy chłopak,ten mi się nie podoba. Na pewno go nie kupię.

Podoba wam się ta lalka? Kupicie go? Co sądzicie o zmianie jego oczu i cieni?



6 komentarzy:

  1. Naliczyłam aż osiem emotikonów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego ._. ? Przecież zawsze piszę emotikonki ._.

      Usuń
  2. Ła........Czemu on jest taki umięśniony? ?? :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie?! Bone, twój Deuce taki nie był, a ponoć to on jest mięśniakiem ;_; Jeszcze w dodatku te koszmarne cycki .___. Całe życie mi mówiono, że chłopacy to deski, a gunwo prawda, mają cyce i to często większe od moich XDD Te lalki i tak są wyidealizowane, jego cycków nie mogli już wyidealizować i spłaszczyć?! Ja myślałam, że on będzie mniej umięśniony od 'Djusa' ;_; I co ja moim lalką powiem, że przyjdzie do nich chłopiec z tymi mięśniowymi cyckami i kaloryferem?! A one się tak napaliły ;____;

      Usuń
    2. Ale i tak go kupię :3 To oczywista oczywistość ^^

      Usuń
  3. Co oniu mu z oczkami zrobili? :-(. Niezbyt go lubię, ale przez nowe oczy wygląda jeszcze gorzej -___-

    Sweet Draculaura

    Ps. W czym Ci przeszkadzają emotikony, drogi Anonimku?

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)