piątek, 13 czerwca 2014

Nowe odcinki!

Na polskiej stronie MH pojawiły się nowe odcinki! Wszystkie możecie obejrzeć pod tym linkiem.

Zacznijmy może od końca. Jest to video ,,Zawody z pazurem''.
Tutaj muszę pochwalić za świetny ,,doping'' Toralei! Zwykle nie tłumaczą tak 
dobrze i rytmicznie żadnych piosenek lub innych tego typu rzeczy i przychodzi im to dosyć leniwie.
Posiadacze polskich lalek Power Ghouls pewnie wiedzą o czym mówię (komiksy nie mają dymków).
Tu, wszystko jest na swoim miejscu, udany odcinek. Więcej takich :)

Następne video to ,,Nauka znikania''.
W sumie nie mam tu zbyt wiele do komentowania. Odcinek jest dobry, podoba mi się.
Mogliśmy już go oglądać w innych językach. Wszystko jest jak najbardziej w porządku.

Kolejny odcinek to ,,Zwyczajny potwór''.
Tłumaczenie piosenki Catty jest straszne. Niezbyt mi się podobało już w wersji angielskiej,ale to jest tragiczne. Catty w ogóle ,,nie łapie'' rytmu, za szybko śpiewa. Do tego wydaje mi się,że piosenka różni się od tej z początku,a puszczanej przez Frankie w iTrumnie. Kiepsko...

I długo wyczekiwany odcinek... KTÓRY NIE CHCE SIĘ ZAŁADOWAĆ.
W video ,,Zombie shake'' jest jakiś błąd. Po włączeniu,opis jest prawidłowy,a odtwarza się zupełnie co innego. Wielka szkoda,bo chciałam usłyszeć polską wersję piosenki o wszystkim,co się stało.

Na koniec gify z odcinków:



 

Oraz screen błędu z odcinkiem ZS:
 

Co sądzicie o tych odcinkach? Czekacie na naprawę błędu?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)