piątek, 20 czerwca 2014

Zdjęcie promocyjne I ♥ Accessories

Skelita i Operetta z seri I ♥ Accessories zyskały swoje zdjęcie promocyjne!:
 
Lalki są cudowne! <3 Skelita podbiła moje serce. Niezwykle mi się spodobała.
Operetta również upiornie tu wyszła, jej fryzura fajnie się prezentuje.
Upiorki mają korzystne dla nich pozy, ukazują wszystkie ich walory.
Skelita ma świetny makijaż i sukienkę, jej włosy również trafiły w mój gust. Może jedynie buty zmieniłabym,ale do tej torebki bardzo pasują.
Operettcie świetnie jest w pastelowym fiolecie. Powinna częściej się ubierać w tym kolorze <3

Podobają wam się te lalki? Która bardziej?



10 komentarzy:

  1. Ta Operetta jest dla mnie najgorszą Operettą ze wszystkich, ale Skelita jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozważam między zakupem Skelity powyżej a Skelitą AC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są śliczne. Jednak ze względu,że nie ma ta stąd stojaka,wybrałabym AC.

      Usuń
    2. Ta Skelita ma stojak w rogu pudelka

      Usuń
    3. Nie widzę :x No,ale może ma,rzeczywiście,choć ja nie dostrzegam :P
      Poczekamy na więcej zdjęć to może się dowiemy ^^

      Usuń
  3. Aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Ja chcę tą Skelitę! Ja chcę tą Skelitę! Ja chcę tą Skelitę! *o*

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć dodatki od nich!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niezmiernie podoba mi się Skelita, wygląda dobrze i w jej stylu. Natomiast Opcia... fiolet i róż to kolory, które na ubraniach tej lalki nie powinny mieć miejsca (dla mnie ten na niej to róż, nie fiolet). Taki ciemny fiolet to jeszcze, ale ten pastel... fuj, nie na niej. Czerwień i róż to najgorsze połączenie kolorów ever.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa idealne
    Chcialabym miec i operette (ktora ma piekna poze) i skelite, ktora wyglada amazing

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)