poniedziałek, 2 czerwca 2014

Mały błąd YT

Odcinek o serii Ghoul Spirit wylądował dziś na You Tube. Jednak zawiera pewien mały błąd. 
Dubbing jest za cicho w stosunku do muzyki.
Zobaczcie sami:
Mimo,że mogliśmy już widzieć ten odcinek,wydaje mi się,że nie 
usprawiedliwia to to,że ten jest zrobiony trochę ,,byle jak,byle było,na odczepne''.
Szczerze mówiąc,to nie jedyny problem polskiego kanału Monster High. Chodzi mi tu o to,że już od ponad 3 miesięcy nie było żadnego konkursu,a zazwyczaj były one w każdy miesiąc,w 13 dniu.
Do końca roku 2013 miała być przerwa we wszystkim, teraz są odcinki.
Szczerze mówiąc,brakuje mi tych konkursów, lubiłam w nich brać 
udział i jestem zawiedziona,że tak nas ,,załatwili''.

Co sądzicie o tym błędzie? Jak uważacie, czy jeszcze kiedyś wrócą konkursy na YT?


EDIT: Błąd został naprawiony.

2 komentarze:

  1. Na polskim kanale MH ostatnio wszystko robią byle jak...
    A co do odcinka: zastanawia mnie, dlaczego zombie mają takie elektroniczne, komputerowe głosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zombie mają takie głosy ponieważ odcini międzynarodowe mają inną prędkość , a głosy zombie są wgrane w OST(Original Sound Track - muzykę odcinkową) i przy przyspieszaniu ich głosy tak się zmieniają

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)