sobota, 14 czerwca 2014

Zdjęcia promocyjne Neighthan'a

Były już zdjęcia promocyjne Bonity, Avea'i i Sireny. Teraz przyszła pora na Neighthan'a! :)









Sam pomysł na lalkę, bardzo mi się podoba. Ale jak z wykonaniem? No właśnie.
Ciuchy są całkiem fajne, najbardziej podobają mi się buty. Ćwieki bardzo pasują. Fajnie, że ma pasującą do butów czapkę. Ładnie razem wyglądają :) 
Przejdźmy do twarzy. 
Jak dla mnie to wygląda na dużo starszego, pewnie to przez jego "zaspane" oczy i... Zmarszczki? XD
Włosy i ogon są spoko, podobają mi się, ale związałabym mu to luźne pasemko. Ogólnie fryzura podoba mi się. 
Całość fajnie ze sobą gra, niestety twarz niezbyt mi się podoba. Ocenę zostawiam wam.
Co sądzicie o tym chłopaku? Macie zamiar go kupić? 
~Pisała Kasia MH

7 komentarzy:

  1. Na początku mi się nie podobał ale teraz myślę o kupnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mu róg zmienili! O.o Bo miał żółty .___. Nie no, tragedia,że tak się te Neighthany różnią...

    OdpowiedzUsuń
  3. No, błagam... Powiem bez skrupułów: ta lalka jest straszna! W złym tego słowa znaczeniu -___-

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. To pasemko jest moim zdaniem extra... o ile w ogóle musi mieć związane włosy, ja mu rozpuszczę i gumkę wyrzucę w cholerę :P Tak samo jak zrobię mu nowe ciuszki, o czym już mówiłam. I dobrze, że zmienili mu róg. Twarz rzeczywiście jest jakaś taka nie taka, ale rozumiem, że w zamyśle miała trochę nawiązywać do konia, tak samo jak twarz Lagoony jest bardziej spłaszczona, a jej oczy duże i okrąglaste, by wyglądała bardziej jak ryba. Ogólnie to... ja już chcę go mieć, już go wystylizować, wymacać i porobić mu erotyczne sesje! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na trzecim zdjęciu jego twarz wygląda cudnie, gorzej jak jest ujęcie z profilu :P

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)