czwartek, 12 czerwca 2014

Neighthan zapakowany

Widzieliśmy już praktycznie wszystkie zapakowane postacie FF. Jednak nie Neighthan'a! 
Dopiero teraz możemy zobaczyć,jak chłopak wygląda w pudełku:

 

Szczerze mówiąc,nie jestem zachwycona. Neighthan od początku mi się nie spodobał.
W pudełku prezentuje się jeszcze gorzej,niż rozpakowany. Ma kiepską pozę i jego ręka jest ułożona tak,jakby trzymała czapkę za daszek O.o Jego ubrania są bardzo średnie,nie podobają mi się też jego buty.
Do tego,jego twarz jakoś dziwnie się tu prezentuje. Może to być kwestia oświetlenia,ale ten z wystaw miał czarne cienie na oczach. Ten nie ma,lub ma,lecz o wiele jaśniejsze.

Podoba się wam ta lalka? Cieszycie się,że niedługo wyląduje na sklepowych półkach?


7 komentarzy:

  1. Mi również ta lalka się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww :3 ślicznotek ^^ Ale ciuchy rzeczywiście ma kiepskie ;_; Ale ja mu zrobię albo poproszę kogoś o zrobienie własne ciuszki ;3 Już mam taką wizję, taka bluzka w kwiaty, miętowe rurki i wianek *-* Awwww chcę go chcę chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za nim

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)