czwartek, 19 czerwca 2014

Kosmetyki Monster High + nowe pozy!

Pewnie każdy widział już jakieś błyszczyki MH lub inne tego typu rzeczy.
Teraz pojawiły się zupełnie nowe, profesjonalne kosmetyki z wizerunkami naszych upiorek lub czaszką szkoły. Są one wytworem firmy Fenzza Make Up. Sieć sklepów jest raczej tylko hiszpańskojęzyczna (nie mam pewności czy to akurat ten język,jednak chyba to on). W Polsce nie znajdziemy ich raczej,ale można przecież zobaczyć,co oferują zagranicznym fanom. Oto parę reklamówek:
 
Tutaj widzimy nową pozę Draculaury! Wampirzyca wygląda niesamowicie słodko,bardzo mi się podoba jej twarz. Koło niej mamy kolorowe szminki. Szczerze mówiąc,nigdy nie lubiłam szminek,do tego te kolorowe są bardziej wybiegowe lub do przebrań. Nie mniej jednak,fajnie się to prezentuje. Obok mamy błyszczyki,również kolorowe. Wyglądają świetnie. Z ciekawości nawet bym kupiła,bo lubię,kiedy są barwione na różne odcienie czerwonego,jednak nigdy nie posiadałam np. niebieskiego błyszczyka.
To na samym dole to prawdopodobnie też błyszczyk,ale w innej formie. Nie sądzę,aby to był cień do powiek.

 
Na samej górze mamy cienie do powiek,gdzie na wieczku jest czaszka Straszyceum. Podobają mi się wszystkie kolory. Obok mamy szminki z obrazka powyżej. Potem są różne inne cienie i kasetka z pudrami i cieniami. Wygląda to upiornie *.* Dalej mamy już inne szminki,w odcieniach czerwieni. Potem kolorowe kredki do oczu (o tak! Kupili mnie <3), kolorowe eyelinery (również bym chciała mieć) i dwie inne kasetki. Muszę przyznać,że najbardziej podoba mi się ta z lusterkiem :)
Dalej mamy chyba kolorowe tusze do rzęs. Robi się coraz ciekawiej *o* Błyszczyki w tubkach oraz zwykłe,w normalnych kolorach,dwie inne kasetki z cieniami, szminki takie jak na górze,cienie/błyszczyki.
Ostatecznie nie mam pojęcia co jest w czaszkach oraz oczkach,bo po tej kolorowej kolekcji,wszystkiego można się spodziewać. Po obejrzeniu wszystkiego,jestem bardzo mile zaskoczona, chciałabym parę kosmetyków z tej reklamy <3 Szczególnie kolorowe kredki do oczu i eyelinery.

 
Dalej mamy Frankie,koło eyelinerów z góry. Jak już mówiłam - bardzo trafiły w mój gust.
Upiorka również ma chyba nowy art,bo poza nie jest mi znana. Do tego nie ma kraty na sukience.

 '
Widzimy tu kolejne nowe arty! Cleo wygląda świetnie.Podoba mi się ułożenie jej ciała. Najbardziej dłoni.
I te nogi z tyłu ;3 Clawdeen ma twarz z artu Basic,jednak jest inaczej ułożone. Dwa słowa - te nogi *.*
Szkoda tylko,że dali akurat tą głowę. W innych obrazkach wilkołaczka wychodzi z bardziej korzystnym obliczem. Frankie również jest tu świetna. Ułożenie ciała na napisie,jest upiorne! Draculaurę myślę,że widziałam,jednak nie jestem pewna co do nóg. Trochę śmieszne,że siedzi w powietrzu. Ułożenie rąk było już nam znane. Ghoulia ma na twarzy śliczny uśmiech. Ta upiorka powinna się zdecydowanie częściej uśmiechać. Do tego siedzi, również nowa poza. Ma kolana przy sobie. Lagoona ma twarz z odnowy Basic'a,ma tylko inną pozę. Również fajne wyszła. 
Nad upiorkami mamy kuferek,który widzieliśmy na 2 obrazku. Jak już mówiłam - jest świetny,ale wolę,gdy kuferki mają lusterko.

 
Tutaj nie ma żadnej nowej pozy. Pokazano czaszkę. Obok niej są cienie. Są niesamowite.
Podoba mi się kształt opakowania. Bardzo poręczny i ładnie wygląda.

 
Kasetka która najbardziej mi się spodobała. Mam podobną,tylko z większym lusterkiem i bez nadruku MH na górze ;) Jest świetna,co tu dużo mówić.

 
To nie jest raczejnowy art Clawdeen. Kojarzę ją. Obok niej mamy błyszczyki.
Są one w zwykłych kolorach. Jestem tylko ciekawa,czy napis MH to nalepka,czy taki jest odlew :)

 
Kolejna nowa poza Draculaury. Ślicznie tu wyszła <3
Obok niej widzimy szminki. Cóż,nie przepadam za szminkami,ale te są ładne. Szkoda tylko,że są takie wysokie - łatwiej o złamanie. Mam to samo pytanie jak powyżej co do napisu.

 
Szczerze mówiąc,na początku wyglądało mi to na farby :P
No,ale na poważnie. Opakowanie jest średnie,wolałabym,aby nie było takie kolorowe.
Co do cieni - ,,bomba'' :D

,,Zestaw Cleo''. Najbardziej spodobał mi się złoty eyeliner. Najmniej - neonowa,zielona szminka.
Ta ciemniejsza jest super,ta żółta też nie najgorsza,ale zielona...?
Cienie są śliczne <3 

Tak,to już koniec obrazków. Gdybyście byli ciekawi,jak wyglądają w użyciu,wyszukałam to zdjęcie.
Nie mam pewności,czy są akurat tymi kosmetykami robione,ale było na stronie Fenzza'y:
 
Tak,to raczej tymi. Pisze,że MH. Szczerze mówiąc,fajnie to wygląda,ale nie sądzę,aby dało się wyjść w takim make-up'em na ulicę :P

Mimo wszystko,jestem niezwykle zadowolona z tych kosmetyków. Szkoda,że raczej nie będą w Polsce :c
,,+'' za pomyślenie o starszych fanach ;)

Podobają wam się te kosmetyki? Które najbardziej? Co sądzicie o nowych pozach?


4 komentarze:

  1. Podsumowując: Jak mi to dadzą w Polsce,to nie wyjdę bez tych linerek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :3 Jakby co, to portugalski język, nie hiszpański ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka *o*. Mam nadzieję, że będą w Polsce.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)