piątek, 6 czerwca 2014

Inner Monster - nowe zdjęcia!

Pojawiły się nowe zdjęcia lalek Inner Monster! Nareszcie widać na nich wszystkie detale i funkcje lalki :)








Ten model nazywa się Mad in Love - Fearfully Feasty. Lalka ma śliczną sukienkę i włosy. Ilość dodatków jest zniewalająca. Na jednej "twarzy" ma delikatny makijaż, na drugiej za to mocno niebieski.
Podoba mi się to,  że ma tatuaże w kształcie serduszek :)
Następną jest Spooky Sweet - Frightfully Fierce.











Powiem szczerze, że ona podoba mi się najbardziej. Uwielbiam te odcienie niebieskiego, a do tego z połączeniem z różowym ♥ Fryzura bardzo fajna, pasuje do pawiego ogona i do opaski z piórami.
Komplet bluzki i spódniczki jest super, świetnie komponuje się z całością. Druga twarz też nie jest zła :)
No i ostatnia Scared Silly - Shockingly Shy. No i tutaj mamy najmniej zdjęć, bo dwa. 



Ta lalka również mi się podoba, ze względu właśnie na fryzurę chyba najlepszy ze wszystkich komplet bluzki i spódniczki. Kolor fioletowy i miętowy idealnie pasują. Byty są śliczne, bardzo przypominają mi te, które miała Honey. 
Ogólnie seria bardzo zaskakująca, nie spodziewałam się, że to powiem, ale chcę jedną z nich :D 
Naprawdę jestem pod wrażeniem ich dokładnego wykonania.
Co sądzicie o lalkach? Podoba wam się ta seria?
~Pisała Kasia MH







5 komentarzy:

  1. O. My. GAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja chcę jedną!!!

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne. Najbardziej podoba mi się ta 1 Inner'ka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem fatalnym pomysłem było wywalanie tych wszystkich lalkowych wnętrzności, rozumiem że potrzeba czegoś nowego ale pomyślmy jak normalni ludzie-bawią się tym kilkuletnie dzieci...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)