poniedziałek, 2 czerwca 2014

Więcej FF

Dotarły do mnie nowe zdjęcia lalek FF. 
Pierwsze,to zdjęcia pokazowe,na których są Sirena i Neighthan:

gorygazette:

New Hybrid Manster Arrives at MH!
A new group of monsters have been seen walking the halls of Monster High. But these monsters aren’t like any others…they’re two monsters in one!
First sighting is Neighthan Rot. This zombie/unicorn Hybrid is a social manster who would do anything for a friend. One of his gore beliefs: “Making snap judgments about other monsters based on their lurks will get you off on the wrong hoof.”
Dying to learn more about Neighthan? http://freakyfabulo.us/1jTmSvF 
 
Nadal nie jestem przekonana do niego. Nie podoba mi się i raczej nie zamierzam go kupić.
Podoba mi się sceneria <3 Jest jak prawdziwe Straszyceum ;)

 
Ah,świetnie tu zrobili Sirenę <3 Wygląda jak prawdziwy duch :)
Szkoda tylko,że nie widać jej nosa. 
Jednak najbardziej podoba mi się ten ,,strumyk'' światła,który nieśmiało na nią pada. 
Dodał on tajemniczości i wyrazu całemu zdjęciu.

Przedstawię wam też małą ciekawostkę. Otóż pewien fan przeszczepił Avea'ę na ciało Jane. 
Prawdopodobnie tylko głowę i ręce. Do tego wyprostował jej włosy. Dlatego dla tych,którzy chcieliby posiąść tą lalkę i ,,dać wolność'' jej uczesaniu,oto zdjęcie:
 
 
Moim zdaniem,ta lalka wygląda równie dobrze w upięciu,jak i we włosach rozpuszczonych. 
Nadaje jej to takiej ,,dzikości'' <3
Bardzo dobrze,że ma tułów konia,bo szczerze mówiąc,wydaje mi się 
tutaj nudna,mając tylko dwie,zwyczajne kończyny :P

Kolejna rzecz,to zapakowane FF. Konkretnie chodzi tu o Clawvenus i Lagoonafire,bo 
Dracubeccę i Cleolei mogliśmy już oglądać.


Szczerze mówiąc,lalka mi się totalnie nie podoba. Jest niesamowicie kiczowata.
Najbardziej mnie boli jej makijaż. W sumie fajnie, bo lalka jest pomysłowa,ale wolałabym,żeby nie przesadzić - dać ciemny makijaż. Ciemny fiolet na przykład. Widzimy też Clawvenus na pudełku, jej filmowa wersja,niestety zdjęcie jest niezbyt dobrej jakości i niewiele tutaj widzę.


Lagoonafire była już do zobaczenia w pudełku,dlatego jej art już jest nam znany.
Musze przyznać,że jest cudowny,czego nie bardzo mogę powiedzieć o lalce. Nie wiem co ona ma różowego na głowie. Myślę,że tego nie było O.o Do tego,do Lagoony jakoś nie bardzo pasują oczy Jinafire. Dobrze by było dać oczy Blue,za to makijaż i brwi zostawić smoczycy.

Myślę,że największym plusem całej serii to kolorowe stojaki. Na reszcie dano tu inny kolor niż czarny, bo ile można mieć już tych czarnych szczotek lub podstawek... ;o

Podobają wam się te lalki? Lubicie tą serię?


3 komentarze:

  1. Obie lalki mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Neightan ma dziwną twarz, ale Sirena jest po prostu boska *o*. Żal mi się robi Lagoony i Jin gdy patrzę na ich fuzję... To samo z Clawvenus :-(

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)