sobota, 23 lutego 2013

Wyniki konkursu ,,Base Revolution''


Hej straszyciele!
Mam dla was upiorne wyniki mojego konkursu!
Wszystkie prace były przepiękne i trudno mi było wybrać,które są najupiorniejsze.
Koniec końców zdecydowałam się,że 1 miejsce wędruje do...

Brawo! Straszliwie gratuluje! Oto wasze dyplomy!:


Drugie miejsce jest równie trupiogenialne jak poprzednie! Gratulacje dla:

I wam również należą się dyplomy!:


Kolejne miejsce,miejsce trzecie zdobywa upiorzasta:

Oraz dyplomik dla ciebie:

Ale to nie koniec, mam dla jednej osoby jeszcze wyróżnienie!:
Oraz dyplom:

Do zobaczenia w kolejnym konkursie ;)



Podobał wam się konkurs? Zdobyliście jakieś miejsce? Chcielibyście 2 edycje?



39 komentarzy:

  1. o wygrałam, nie spodziewalam sie, dzieki :))


    Sandy Black

    OdpowiedzUsuń
  2. noi dawaj drugą edycję

    Sandy

    OdpowiedzUsuń
  3. tak no jasne teraz dam z siebie wszytko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!!!! Upiornie Dziękuję :) I gratuluję wszystkim którzy brali udział!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ta zuzella to na pewno w paincie byla robiona...? :? ()_() °~° *¬*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.... Musi mieć wielki talent, w paincie da się robić takie rzeczy

      Usuń
    2. tak tak, też nie byłam pewna,ale się poznałam.

      Usuń
  6. Jejku *.* Kaka praca Zuzelli96 jest piękna! Chyba nigdy niewidziałam ładniejszej OC rysowanej z bazy!
    Dawaj drugą edycję Olka!
    Gratuluję wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację ! Piękna praca Zuzella96 :)

    **************************************
    Odchodząc od tematu postu... ostatnio przeglądałam moje posty i aż brzuch mnie bolał jak to czytałam... Chodzi mi o to że chciałam PRZEPROSIĆ. W tym pożegnaniu ... nie chciałam się wyżalać . O niee. Ja byłam "świeżo" zła z przegranej i smutna. Nie chciałam nic udowadniać , wyżalać się czy cokolwiek. O nie... Przepraszam was wszystkich . Czytelników, Aleksę i Lorr.

    OdpowiedzUsuń
  8. O.o nie wiedziałam, że będę miała 2 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie ma co przepraszać julka każdy może się wściec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak poprosimy 2 edycje !!:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Się zrobi :D Jeszcze nie wiem kiedy ale 2 edyca na pewno będzie.

      Usuń
  13. ja sie staralam i to wszystko na próżno!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie bazy fajne, gratuluję zwycięzcom i wyróżnionym. Baza nie była łatwa, więc naprawdę podziwiam talenty artystyczne. Mam nadzieję, że za jakiś czas pojawi się druga edycja :)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, w pierwszym zdaniu chciałam napisać "OC" zamiast "bazy". Mój błąd, przepraszam. Ostatnio jestem niemożliwie rozkojarzona -,- Jeszcze raz gratuluję laureatkom.
      Anka.

      Usuń
  15. Aleksa mam nadzieje ze bedzie druga edycja z checia sie zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zuzella96 ma na gimpie to oszustrwo! bo widac jak jest dokladne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie gimp. To paint. Widać. Też nie byłam pewna,ale sprawdzałam, robiłąm testy i wydać - paint.

      Usuń
  17. Fajny konkurs!!!Gratuluję wszystkim zwycięzcą.Szkoda, że nie zajełam żadnego miejsca...no, ale w następnej edycij może...

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak mi się spodobał wasz konkurs, że postanowiłam urządzić go na moim blogu. Napisała skąd pomusł na konkurs i dałam linka do Waszego bloga.Mam nadzieję, że się nie obraźicie i weźmiecie udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. HELP !!!! Chce założyć bloga, ale po :

    1. Nie wiem o czym, choć interesuje się zespołem One Direction, bardzo lubię Monster High, ale chciałabym też wyrażać siebie przez fotostory, konkursy, moje prace na paintcie...

    2. Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tym g-mailem ?? Będę już go miała z hasłem jakie tu podam, czy co...

    3. Jak dodć ten Large Visitor Globe, informacje ( gdybym chciała ), tło... jeszcze duuuużo muszę zrozumieć...

    Smiley.World ( BlackRose00 )

    P.S Wiadomość kierowana do wszystkich dobrych ludzi z pomocą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Możesz zrobić blog np. o sowim życiu. Będziesz mogła dodawać tam wszystko,od Fotostorów po 1D.
      2. Żeby założyć bloga musisz mieć konto na bloggerze. I o ile dobrze pamiętam, trzeba przez założyć konto na Google.
      3. Z czasem wszystko skapujesz. Dodatki dodaje się często przez kody HTML. Tło zmieniasz w Projektancie Szablonów i tam również ustawiasz ogólny wygląd bloga.

      Usuń
    2. zrób blog o monster high w którym będziesz mogła dodawać i to i to.

      Usuń
  21. Dzięki Lorraine, już skumałam i dobry pomysł - " od fotostorów po 1D " :) Dziękuje :)
    Sofia - też wielkie dzięki :)

    Smiley.World ( BlackRose00 )

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja jest ta na dole z szarymi włosami i niebieskimi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu dziękuję ci z I miejsce ♥~ Zuzella96

    DZIĘKUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  24. moja to 5 w pierwszym rzędzie
    BE HAPPY.......

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)