środa, 6 lutego 2013

Custom Cleo SRM

Ostatnio nie ma zbytnio tematów do pisania, poza tym miałam dziś awarię komputera (raczej internetu) i nie mogłam pisać aż do 15.00 dopiero teraz zostało mi wszystko podłączone :)

W poprzednim wpisie pokazywałam wam Draculaurę SRM, wahałam się czy to fanmade czy też nie.
Dziś mam dla was lalkę wykonaną przez fana - Cleo Skultimate Roller Maze :
 
Przerobiona została z Cleo Picture Day raczej, te włosy są bardzo podobne do tej serii.
Tu zdjęcie Cleo w tym filmie:
 

Jak myślicie, jest podobna? Podoba wam się?

Jak dla mnie lalka ładna,ale jednak te pasemka mi tu nie pasują :( Strój, rolki,detale - cudnie,jednak fryzura mnie trochę odrzuca.


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przecież mówię że przerobiona -.- Większość chyba tylko obrazki przegląda... Jest nawet pogrubione.

      Usuń
    2. tylko napisałam z jakiej serii jest zrobiona

      Usuń
    3. Tylko S O - school's out? Niee... cleo ma tam grzywkę na ukos i ma na wewnętrznej stornie włosów pasemka, a ta ma na wewnętrznej.

      Usuń
    4. mógł obcionć grzywkę. napizałaś cytuję : ``...i ma na wewnentrznej stronie włosów pasemka, a ta ma na wewnentrznej.``.

      Usuń
    5. Nie, to nie może być Cleo School's Out. Sama mam taką i ma zupełnie inne dłonie niż ta na zdjęciu. A poza tym ma za długą grzywkę, żeby mogła być obcięta u lalki Cleo SO. WM

      Usuń
    6. napisałam ``mógł``, a nie obcioł

      Usuń
  2. Czyli Draculaura to też robota fana ... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Draculaura mi się bardziej podobała. :/

    Zapraszam na mojego bloga. :)
    http://monsterhighlovedolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie założyłam sobie konto Google i od razu dodałam się do obserwatorów tego bloga, czytam was od daaaaaaaaaaaaawna i cieszę się, że przystąpie do konkursu nie jako anonim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wejdziecie na mojego bloga o modelinie?http://modelinowasztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej przeglądałam właśnie bloga Mój Cerberek w poście o zapowiedzi ubieranki catrine i tam caretta napisała o waszym blogu. :-[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę, Caretta już naprawdę mnie denerwuje. Sięga po bardzo... nieetyczne środki? Ja rozumem,że jest zła bo przegrała,ale już coraz bardziej mnie zaskakuje (w złym sensie) Teraz gdy się zdecydujemy by przyjąć kogoś (ale nie wiemy kiedy to nastąpi z góry mówię!) będziemy go baaardzo dokładnie ,,weryfikować'', ja już nie pozwolę (Lorr właściwie chyba też) żeby ktoś podobny do niej tu kiedykolwiek pisał. A to sprawdzanie zawdzięczajcie Carettcie (hmmm... a może Julie?) oczywiście -.-

      Usuń
    2. hmmmm... ja już nie wiem co mam sadzić o carretcie na początku to nie sądziłam ze to ona ale to że sie podpisała też nie jest rzeczą normalną >powiem tak<

      albo caretta czy tam julie jest nie za bardzo zdrowa na umyśle albo julie (caretta) okazała się zwykła świnią albo ktoś sie pod nia podszywa

      cerberka

      Usuń
  7. Jak dla mnie Cleo ładniejsza od Draculaury, szkoda, że to tylko przeróbka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej a gdzie źródło? to kradzież!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lalka bardzo ładna, ale mnie osobiście bardziej się jednak Draculaura. WM

    OdpowiedzUsuń
  10. Nierozumiem jeśli to robota fana skąd wzioł ochraniacze i rolki Cleo i Draculaury!!!????
    Przecierz nikt z lalek roller maze niema takich kolorów a tymbardziej rolek!!!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemalował zapewne :? Jakaś fajna farba w np. spray'u, pardzo podziwiam ludzi za takie prace, świetnie to wygląda. Trochę nawet wyręczają mattel'a :P

      Usuń
  11. Draculove:
    Rolki i ochraniacze od innych lalek+farba+brokat

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie !!!Też bym chciała mieć taki dar jak ta osoba co przerobiła lalki!!:(
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowinka !!! niedułgo wreszcie będzie ubieranka catrin na starsue poszukajcie zdjęcia!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.youtube.com/watch?v=WIvNPYrePLo NOWY ODC MONSTER HIGH!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcinek 38 "Korytarze mają oczy" A tu link : http://www.youtube.com/watch?v=WIvNPYrePLo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra lalka!Bardzo mi się podoba.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)