wtorek, 12 lutego 2013

Ghouls Night Out już w pudełkach!

Ostatnio zostało zapowiedzianych dużo lalek, jak widać twórczy MH nie ,,spoczywają na laurach'' i zajmują się ich produkowaniem. Z podesłanego przez jednego z naszych czytelników zdjęcia możemy już poznać opakowania lalek GNO! :
http://images.wikia.com/monsterhigh/pl/images/b/bb/Ghouls_Night_Out-.jpeg
Jak dla mnie to całkiem niezła ta seria, bardzo mi się podoba tu Rochelle i Spectra, Lagoona trochę mniej,ale nie jest taka zła :)

Do nich zdaje się będą dołączone książeczki. Sądząc po logo to taka bardziej seria podobna do Dawn of The Dance, poza tym to właśnie Spectra i Rochi jej nie miały,a Lagoona nie wyszła w tej serii najlepiej, choć bardziej na miejscu Blue Dałabym Robecę lub Toralei.

Do mojej kolekcji lalek wzięłabym Spectrę - jest prześliczna! :) Ale wszystkiego mieć nie można i cały czas czekam na jakąś ładną Frankie lub kotołaczki-potworniarki.

A wy co o nich sądzicie? Podobają wam się te lalki? A opakowania? Jaka jest według was najlepsza,a która najgorsza - i dlaczego?


7 komentarzy:

  1. to wszystkie lalki z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
  2. MUSZĘ mieć Rochelle. To moja ulubienica! :D. Poza tym jest najładniejsza z tej serii. Ten styl, ubiór i dodatki doskonale do miej pasują. Z tej serii najgorzej dla mnie wyszła Lagoona. Głównie to jej buty mi się nie podobają na pierwszy rzut oka. Takie jakieś niezgrabne. :/ No i ta sukienka taka pospolita. Cieszę się, że będą miały jakieś zeszyciki. Ciekawe, co kryją w środku xD WM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest zapowiedź ubieranki Frankie SCOF

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie Spectra wyszła ''nie-Spectrowo'', Lagoona dość ładnie, ale ten strój jest taki...sportowy. A Rochelle- w przeciwieństwe do większości ludzi, nie podoba mi się, ten tandetny ''sweterek'' zawiązany z tyłu i przylizane włosy.

    Crystal

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)