piątek, 1 lutego 2013

Omówienie Draculaury SA

Hej straszyciele! Na reszcie koniec tygodnia,jakoś ten pierwszy tydzień po feriach mi minął.
Nie ma zbyt dużo nowinek ostatnio.
Dziś na szczęście mam dla was omówienie Draculaury z serii Swim Assotrment.

Miłego oglądania! :)
Co o niej sądzicie?

Ja tam jednak nie jestem do niej przekonana, jedynie włosy i okulary mi się podobają.
Przez to,że nie dodali jej kłów, dla mnie jest po prostu nieudana i Mattel się nie wysilił.

Za info dziękuję Clawdeen.High :)

9 komentarzy:

  1. Hej,Aleksa,wiem,że to nie na temat,ale wysłałam wam wiadomość na NK iż nie wiedziałam,czy przeczytalyscie,więc tu o tym mówie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że NK należy do Lorrki (chyba) ja tam nie zaglądam nawet :(

      Usuń
    2. A możesz jej powiedzieć?

      Usuń
    3. Przeczyta na pewno, ona czyta komentarze :)

      Usuń
  2. ♥Karolina♥
    Drusilla wygląda jakby sama miała mokre włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://allegro.pl/lalka-bratz-czarodziejki-edycja-bratzillaz-i2993782594.html
    oni naruszili juz allgro a to strefa mh

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecie co? kiedy zobaczyłam pierwszy raz tą lalkę to powiedziałam ,że wygląda jak stara panna. Teraz widzę ,że nawet jest ładna i gdyby nie kły to by trafiła w moje ręce!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne omówienie,ale Draculaura w tej serii mi się nie podoba.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)