wtorek, 19 lutego 2013

Nowa gra,nowe kosmetyki oraz strona C.A. Cupid

Zacznijmy może od gry. Na starsue.net dodano kolejną nową grę.
Jest ona o układaniu puzzli. Mnie ona szczerze ,,nie kręci'' nie jest jakaś taka specjalnie niezwykła,fajna,ciekawa...
Jednak gdybyście byli zainteresowani tutaj macie link do niej :)
I jak zwykle parę screenów z tejże gry:
                Dostępne mamy 6 wzorów,a każda postać jest ,,żywcem'' wyciągnięta z ubieranek MH:

Następną rzeczą są kosmetyki. Zostały one wydane na potrzebę serii ,,Ghouls Night Out'':
Tutaj parę zdjęć:

 
Mi zestaw całkiem się podoba,ale ma też parę wad. Parę kosmetyków tu widać,więc ocenię te co widzę.
Może przejdźmy do analizy - Monster High interesują się (przeważnie) ok.8-14 latki. Więc nie wiem czy np. sztuczne rzęsy i tipsy się przydadzą, używam paru kosmetyków i  widzę tu puder,który jest mi dość przydatny,lakiery do paznokci,cienie,naklejki na paznokcie,szminka (w całkiem dobrym,niezbyt krzykliwym kolorze) złoty (?) tusz do rzęs,ewentualnie eyeliner i chyba błyszczyk, brakuje mi tu jednak kredki do oczu której przeważnie używam. Nie wiem jednak (tak jak wspominałam) po jakiego potwora w tym zestawie są tipsy i sztuczne rzęsy! Tipsów nie znoszę,a tego drugiego to w ogóle nie używam i raczej używać nie będę, nawet nie zamierzam. Chcą chyba zrobić z dzieci jakieś dorosłe z miejsca O.O
Do tego dołączona jest karta studenta straszyceum.

Ja mam jednak 13 lat,więc coś tam by mi się przydało,ale nie wiem po co np. 8 latce taki zestaw.

Dodatkowo stworzono stronę C.A. Cupid.
Doradza tam ona uczniom z Monster High, nie jest wg. mnie jakaś ciekawa,a wszystkie pytania można znać na pamięć jeśli lubi się MH :/
          http://www.monsterhigh.com/sites/all/modules/custom/cupid/images/cupid-pic.png
Tutaj link do strony C.A. Cupid.

Co sądzicie o tych nowościach? Co wam się najbardziej podoba? A co najmniej?



5 komentarzy:

  1. We wszystkim zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie kupię tego zestawu bo zwyczajnie mi nie jest potrzebny. :)
    A stronka Cupid mi się strrrasznie podoba i za chwilkę ją przeczytam. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥Karolina♥
    To ja Ci podrzuciłam link do tych kosmetyków. Jako ten anonim. Można go już kupić jakby co np. na ebay.

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki są za mocne.ja wole żele,toniki itp.ps mam 11 lat

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)