sobota, 16 lutego 2013

Kolejna nowa ubieranka, tym razem na Stardoll

Na stardoll'u pojawiła się nowa ubieranka Clawdeen z serii Scaris.
Jedyna rzecz,którą różni się ta ubieranka od innych, jest tylko to,że dodano do niej ubrania wilkołaczki z Paryża. Mi się ona nawet podoba,ale jakoś specjalnie się niczym nie wyróżnia.
Screen z gry:
I Clawdeen w moim wydaniu:
Gdybyście byli zainteresowani tą ubieranką to tutaj link do niej:
Ubieranka Clawdeen Wolf Scaris na Stardoll

Podoba wam się? Ubierzecie? Może dodacie ją do stardoll'owego albumu?


13 komentarzy:

  1. były na stardoll w sklepie darmowe ubrania le przez godzinę

    OdpowiedzUsuń
  2. Olka, czy te ubrania z tej ubieranki można kupić albo ściągnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz wyżej (anonimek) ja nie zdążyłam kupić :(

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny od jakichś 3 dni nie wstawiacie postów o co chodzi może nie ma zbyt wielu nowości ale możecie dać nawet oc kilka nie zaszkodzi please napiszcie coś. !!!!!!!! : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane - kolejne ubieranki. Nowości - brak :(

      Usuń
    2. ,,od jakichś 3 dni nie wstawiacie postów'' To daty pliss sprawdzaj. Ostatni post był WCZORAJ!

      Usuń
  6. Przepraszam :-( ale ja mam 27 wejść i to ja sama sobie je narobiłam ;-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ubieranka.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty wyszukujesz te ubieranki bo ja jak wpisuje to nic się nie wyświetla.
    Ps. Mój nick na stardoll to Monsterloverka

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej . Jestem ciekawa czemu wybrałaś akurat stardoll . ? Ja kiedyś na nim grałam teraz gram na Moviestarplanet.pl proszę spróbuj pograć w to chętnie bym cię odwiedziła i poznała . :D Mój nick na Moviestarplanet : Zombiii...
    Mój nick na stardoll: Oliwia0_o

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)