sobota, 2 lutego 2013

Omówienie kotołaczek GMHT

Witajcie straszyczytelnicy!
Dziś pogoda niezbyt mi dopisała i raczej dziś będę ,,uwięziona w domu'', wielka szkoda bo miałam dziś trochę planów, ale z drugiej strony - dla was lepiej bo gdy tylko pojawi się jakaś nowinka bardzo szybko ją napisze ;)

Przejdźmy do tematu.
Mam dla was omówienie Toralei,Meowlody i Purrsephone z serii Go Monster High Team! :
Miłego oglądania!

 Ten kto je opisywał jest wg nie szczęściarzem, ma aż 2 zestawy.
Coraz bardziej mam na nie ,,chrapkę''. Nie zaskakują niczym,ale jednak bardzo bym chciała mieć je w swojej kolekcji.

A wy? Co sądzicie o omówieniu? Co myślicie o lalkach?


Za info dziękuję naszej czytelniczce - Clawdeen.High

11 komentarzy:

  1. http://allegro.pl/monster-high-new-catrine-demew-scaris-jedyna-i2996142613.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie jestem zainteresowana. Raz, są identyczne jak podstawowe wersje a mają o wiele mniej ciekawe ubrania (w dodatku identyczne dla całej trójki), więc wolałabym jak już coś kupić bliźniaczki w dwupaku i poczekać na jakąś oryginalniejszą Toralei. Dwa, bliźniaczki podobno mają jeszcze rzadziej wszyte włosy niż ich oryginalne wersje, i to niestety widać, gdy autorka filmiku obraca dookoła Meowlody...
    Ale nie mówię 'nie', jeśli cena będzie znośna to może i kupię. Ot, choćby po to, żeby mieć mundurki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mojego bloga
    http://moje-monster-high-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na star sue jest znów nowa ubieranka bratzzillaz(wkurza mnie to)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Już ma ten zestaw! Ale po co jej dwa? Na jej miejscu wypakowałabym oba, wybrała najlepsze lalki (wygląd, artykulacja, makijaż, itp.), a pozostałe bym sprzedała. Mnie też zaczyna martwić ten znaczek, szczególnie jak wspomniała o nim na filmiku. Już nie mogę się doczekać tych lalek na Allegro! WM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już omówienie Clawdeen Wolf Skulltimate Roler http://www.youtube.com/watch?v=vrXE0a-c30c

    OdpowiedzUsuń
  7. Już jest omówienie Lagoony Swim Assortment! http://www.youtube.com/watch?v=ESJL0c8EG7k

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam to na allegro

    OdpowiedzUsuń
  9. Super omówienie!Zresztą jak każde inne.A lalki też ekstra!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  10. http://tortyzesnu.blogspot.com/2012/11/tort-monster-high-z-lalka.html
    nie chce reklamować bloga ale musicie to zobaczyć
    ps
    prawdopodobnie będzie na moich urodzinach

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)