piątek, 1 lutego 2013

Nowa Stardoll'owa ubieranka MH!

Trochę dziś dużo mam informacji do przekazania.
Zauważyłam,że została dodana nowa ubieranka Frankie na stardoll.com.
Mniej więcej na środku widać płytę z WPN i USM na podwójnej płycie.
Fajnie,że powstała kolejna ubieranka,ale wolałabym innej postaci niż jej, Frankie ma ich dużo.

Screeny :
A tutaj tradycyjnie jak ja ją ubrałam:

Jeśli ktoś ma konto na stardoll, może również zdobyć dla swojej me-doll sukienkę z tej ubieranki
 (tą którą ma na sobie Frankie na pierwszym obrazku). Ja oczywiście już ją sobie załatwiam.
Sposób na darmową sukienkę MH na stardoll'u
(polecam tą ostatnią bramkę)

W takich paczuszkach ją dostaniemy:
I jeszcze tutaj dam link do mojego konta na stardoll, jeśli macie problem ze zrobieniem darmówki lub jakbyście chcieli sobie trochę ze mną po pisać :)
Link do mnie (gaga0707)

Ubierzecie? Podoba wam się? Co o niej sądzicie? Macie konto na stardoll?


14 komentarzy:

  1. nie wiem dlaczego, jakos nie nawidze tych ubieranek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. zaprosisz mnie nazywam się jjuullliiaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Torka i P&M już są na allegro!!! http://allegro.pl/monster-high-toralei-meowlody-purrsephone-i2992386002.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi nie działa -.-

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , zapraszam na bloga kasia-mh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ją jestem mam Stardollu lolawera2000 (wirm,beznadziejnie,ale zakładałam jak byłam mała.A co do ubiernki,to beznadzieja,bo jest DOKŁADNIE taka sama,jak Frania Sweet 1600,tylko dołożyli tą niebieską sukienkę.Widać,że im się już nie chce :/

    OdpowiedzUsuń
  7. REWIEV TRZY PAKU KOTEK !!!!! http://www.youtube.com/watch?v=1dxCj9Ujxfo TORKA Pupershone i mewolody (czy jakoś tak) !!!! Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego dziś wyprodukowanego bloga:
    moje-monster-high-blog.blogspot.com
    napisałam na razie jednego posta,ale obiecuje że będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam konto na Stardollu mam, ale szczerze mówiąc dla mnie ta gra jest okropna. O wiele bardziej lubię grać na Movie Star Planet. WM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, widzisz - a ja mam dokładnie na odwrót. Kiedyś miałam MSP ale mi sie nie spodobała więc usunęłam. Jednak jestem wierna stardoll'owi XD

      Usuń
  10. Podoba mi się ta ubieranka.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksa zaprosiłam cię na sd mam tak jak ty (nie lubie MSP)na SD jester Trixy-Cold

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny postt, mogłabyś robić takich więcej ? :D PS. Na SD jestem : CukierkoOowaa . ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)