czwartek, 7 lutego 2013

Nowy Odcinek :D

Pojawił się dziś nowy,polski odcinek!
Na pewno spodoba się fanom Rochelle. Występuje tam ona w roli głównej! :D

Czy Rochelle nadaje się na stróża porządku upiornego liceum? Zobaczcie czy da radę bezlitośnie karać swoich znajomych w imię bezpieczeństwa szkoły!

 


Jak dla mnie jest świetny- bardzo postarali się z akcentem Rochelle, odcinek jest w miarę śmieszny.
Te ostatnie odcinki bardzo mi się podobają, choć chciałabym też coś w stylu ,,Potworniarskich Mistrzostw'', które mają takie ,,dalsze części'', ale te też mi jak najbardziej pasują :)

Co myślicie o tym odcinku? Lubicie Rochelle?


21 komentarzy:

  1. Czemu tu nic nie ma?
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dodawałam to tekst mi ścieło i komputer włączał się jeszcze raz, bardzo przepraszam już dodałam :(

      Usuń
  2. znalazłam bloga z którego kopiujesz wszystkie posty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dawaj, zobaczymy, bo WSZYSTKIE TEKSTY PISZĘ JA.

      Usuń
    2. no właśnie wszystko kopiujesz i nie podajesz źródeł!!!!!!!

      Usuń
    3. Teksty są moje, a źródło podawałam na początku mojego stażu. Od czego mam klawiaturę? ŻEBY PISAĆ S-W-O-J-E TEKSTY -.- Jak wam się nie podoba to idźcie na inne blogi, ja was tu nie trzymam, nawet nie mam ochoty.

      Usuń
    4. http://monster-high-blog-official.blogspot.com/ i http://cammietoysandloves.blogspot.com/. stąd wszystko kopiujecie!

      Usuń
  3. Anonimku, a z kąt ty wiesz że Aleksa z tamtąd kopiuje, może oba blogi są na bierząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja tego nie rozumiem, jak dwa blogi np. mają wspólny temat,ale KAŻDA autorka da coś od siebie to w czym problem?!

      Usuń
  4. Uwielbiam Rochelle ! Jest boska !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona upiorzyca to Rochelle Goyle!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd masz te spadające serduszka z kursora? A i odcinek fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. http://loviamts3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To dawaj anonimie jaki to blog ?może to właśnie tamten blog kopiuje z aleksy ??!! zachowujesz się jak caretta !! : /

    OdpowiedzUsuń
  9. To moja ulubiona postać z MH! Uwielbiam ją!!! WM

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy odcinek!Lubię Rochelle.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale... tan odcinek już DAWNO był !! Nie jest nowy, widziałam go w styczniu -.- Serio, on już był.

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)