wtorek, 12 lutego 2013

Zbliżenia nowego C-A-M

Witam wszystkich bardzo straszliwie! :)
Mam dla was kolejne zbliżenia, tym razem przypuszczalnego Color me Creepy.
W tym C-A-M'ie można malować zdaje się włosy lalki,ale możliwe jest też to,że i części ciała też.
Tu zdjęcia lalki,laboratorium oraz przyborów do tego zestawu:






 
Co wy na to? Podoba wam się ten zestaw?
Myślę,że to całkiem fajny pomysł, mebelki bardzo ładne, tylko jednak mogliby dać jakąś lepszą lalkę, bo ta to chyba jakiś zwykły normals z pomalowanymi na kolorowo włosami :( Szczególnie słabe są brwi, dają lalce wściekłego wyrazu twarzy...


12 komentarzy:

  1. ♥Karolina♥
    Chciałam przekazać, że lalki V.I.M. nie są kontynuacją serii Dance Class. To była tylko plotka, którą polskie blogi szybko rozprzestrzeniły. Nie wiem jak nazywa się ta seria, ale wiem, że zostanie wydana w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nowina -.-

      Usuń
    2. Czytanie ze zrozumieniem ,,leży i kwiczy'' co u niektórych ja mówię,że te lalki to dokładny S-K-Ł-A-D zapowiedzianej kontynuacji,ale niektórzy chyba tylko przeglądają 1 zdanie, oglądają obrazki i wstawiają nowinkę do siebie -.-

      Usuń
    3. A ty co??? Może ona mówi prawdę i to nie jest kontynuacja DC. Myślisz, że jak jesteś redaktorką to wszystko wiesz??? Ale ty płytka.

      Usuń
    4. Kolejny raz czytanie ze zrozumieniem, Karolina napisała,że to nie jest DC, a ja mówię również że to nie DC -.- Chyba nie wiesz co to jest bycie naprawdę płytką, znam paru takich których co pare minut przeglądają się w lustrze i robią wielką tragedię bo make up się odrobinę rozmazał -.- Chyba nigdy nie widziałaś osoby bardzo płytkiej O.-

      Usuń
  2. Nawet fajne, ale zapewne włosy bedzie można przefarbowywać tylko "specjalnym" stworzonym do tego celu lalkom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Literówka ;)
    Zamiast "słabe" napisałaś "sławe"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione,ale mi błąd, po prostu autokorekta mi poprawiła, często ją wyłączam ale się włącza przy każdym wznowieniu systemu (co jest i niewygodne i denerwujące),a dziś po prostu zapomniałam. Ile razy muszę mówić,że też jestem człowiekiem i też robię czasem błędy?!

      Usuń
    2. Spokojnie, nie mam do Cb pretensji ani nic. Po prostu napisałam, że go zauważyłam. Nie ma o co się wydzierać, wszystkim nam zależny, aby posty były dobrze napisane. Bloga bardzo lubię i nie chciałam bym by były na nim takie drobne niedociągnięcia

      Usuń
  4. Fajne to laboratorium,ale lalka mi się nie podoba.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  5. niezbyt przekonujące to laboratorium...
    FG

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem lalka jest ok ale te brwi koszmar!!! Ale można zrobić jej inne prawda???


    Howie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)