poniedziałek, 18 lutego 2013

Spoilery + upiorny minikonkurs ,,Base Revolution!''

Dużo ostatnio piszę o stardoll,ale teraz też będę musiała napisać.
Zozolek pytał mi się czy ubranek z ubieranek Scaris nie można kupić na stardoll.
Ja mam dobrą wiadomość - ciuszki Clawdeen już pokazano w spoilerach, teraz tylko czekać na dodanie do starplazy.
Tutaj dowód:

(zdjęcie z : http://online-stardoll.blogspot.com/)

Zaraz po ubierance Clawdeen dodano resztę więc chyba w tym wypadku będzie tak samo.

Może się również okazać,że to będą darmówki i nasze doll dostaną wszystko za free,ale na wszelki wypadek odłożę trochę sm.


Cieszycie się? Kupicie? Podobają wam się ubrania wilkołaczki?



+bonus:
Ogłaszam mini konkurs na postać z OC.
Zasady są dwie i raczej łatwe:
1.Postać można zrobić tylko w paincie (by każdy miał równe szanse).
2.Postać może być tylko z podanej basy (można ją trochę zmienić,ale musi być ta basa)
Tutaj macie base z której ma być wasz OC:



3 najładniejsze prace zostaną opublikowane na blogu oraz nagrodzone dyplomami.

Prace możecie zalinkować i zgłaszać pod tym postem lub napisać do mnie na mój g-mail:
aleksa.de.nile0707@gmail.com

Czas macie do  piątku (22 luty), do godziny 19.00,a wyniki będą 24 lutego - w niedziele.
Wiem,że za dużo czasu wam nie daję,ale to mini konkurs.

Pozostaje mi tylko życzyć wam powodzenia i czekać na wasze prace :)

(KONIECZNIE POD PRACĄ NAPISZCIE SWOJĄ NAZWĘ JAKA MA BYĆ NA DYPLOMIE)

Jeśli macie jakieś pytania proszę pisać w komentarzach.


24 komentarze:

  1. Nie lubię stardoll. Wole MSP! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super konkursik! ^_^ Idem robić Sandy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleksa: Czy można dodać podpis i imię OC w innym programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak :) Byleby nie było to takie na postaci. Tak z boku żeby jej nie zasłaniało to tak oczywiście,że można,ale nie może wjechać podpis na postać.

      Usuń
  4. Aleksiu to ja BF1 , mogę usunąć tło w gimpie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tle tu nie wspominam ;) Byle by tylko postać była w paincie i nienaruszona innym programem.

      Usuń
  5. aleksiu mam problem. ja mam fajne oc ale nie z basy robecci a szkoda bo mi zalezy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niestety :( Może następnym razem. Jeśli Base Evolution się spodoba wam będę go robiła tam od czasu do czasu ale z innymi basami :) - może wtedy trafisz na tą którą chcesz ;)

      Usuń
  6. a anonimowcy też mogą brać w konkursie?
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  7. Wasz blog jest super! Aleksa jest najlepsza!!!

    Odwiedźcie czasem mojego bloga byłoby mi bardzo miło :)
    ADRES: http://netka1139mh.pringer.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. jest nowa gra star sue puzzle
    FG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do konkursu, a tu link z moją postacią http://mmhhmonster.blogspot.com/2013/02/konkurs_19.html
    ta postać jest w poście do którego podałam powyższego linka ;)
    W poście też pisze, że będę podpisywać się Jolka

    OdpowiedzUsuń
  10. a można inną lalkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oc może być jakie chcesz,ale basa musi być TYLKO ta :/

      Usuń
  11. a można zrobic tak jak bio ?
    bo ja zrobiłam i nwm. pozdro XD Avriilcia

    OdpowiedzUsuń
  12. a jak mam to dodać na twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  13. i jest zapowiedź ubierki rossa palonego

    OdpowiedzUsuń
  14. ej jeszcze jedno a moge ci to wysłać jakoś na bloga?? bo ja zabardzo nie wiem jak ja miłabym to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  15. a kiedy następny konkurs;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)