piątek, 22 lutego 2013

Już niedługo do kupienia w POLSCE :D

Witajcie!
Podobała wam się seria lalek Muzyczny festiwal?
Mam dla was świetną wiadomość!
Oglądając reklamy lalek Monster High natknęłam się na tą reklamę:

Niby nic interesującego,bo to zwykłe lalki w oficjalnych pozach ,,latających'' po ekranie,ale komentarze są o wiele ciekawsze! :
Te lalki będą w naszym kraju już w 2 półroczu tego roku! :)
A może i wcześniej...

Cieszycie się? Czekacie na nie? Planujecie jakąś kupić? Jeśli tak,jaką?

21 komentarzy:

  1. Fajnie,może kupie. Ale bardziej jestem zainteresowana serią Scaris :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz jakieś lalki? jak tak to zrób fotostory lub coś w tym stylu a jak nie to zrób jakieś rady do lalek np. jak to zrobić


    PLIS!!!!! PRZECZYTAJ I ODPOWIEDZ ALEKSA DE NILE 0707 PLOOOOOSSSSSSEEEEEEEEEE ♥♥3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foto-story robiłam,sesję zdjęciową też robiłam,a w najbliższym czasie zrobię DIY jak zrobić fajne meble do lalek. I tak mam lalki,aż 10.

      Usuń
    2. Też mam 9 lalek <3 Wczoraj przyszła pocztą z Allegro moja najnowsza lalka- Rochelle Goyle Scaris City of Fright! WM

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Naprawdę, komentarz godny podziwu -.- A nie można jakoś... hmmm... grzeczniej coś skrytykować? Klawiatura nie gryzie ^^^

      Usuń
    2. Do Anonimka:
      K*rwa no, ale inteligentny komentarz, no normalnie taki za**bisty! Już myślałam, że bardziej po**banych ludzi ode mnie nie może być, ale jak widać się myliłam, a przecież jestem prorokiem* (Dorianem przez jedno ''r''**)

      * - wiedzą o co chodzi dwie nienormalne osóbki z mojej szkoły
      ** - wie o co chodzi jedna nienormalna osóbka z mojej szkoły, która myliła Doriana z Dorrienem

      Amen.

      Usuń
    3. ja miałam konto na Google tylko ktoś mi je usunął a co do anonima: głupi kom. i oszczędź te nudziarskie komentarze ok???

      Usuń
  4. Aleksa.De.Nile0707 czy dodasz jakieś (teraz) NEWSY? Błagam ja codziennie patrze na twoim najlepszym Blogu jaki kiedykolwiek czytałam. Odpowiedz może teraz i kiedy kolejny konkurs :D ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedziele wyniki BR (Base Revolution) a newsa,na razie Lorr napisała :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, ja chyba kupię Venus bo jest chyba najlepsza z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.starsue.net/game/Heath_Burns.html

    znalazlam ubieranke z ross palonym


    rekimilia water

    OdpowiedzUsuń
  9. chcialabym venus <3

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym venus i troche abbey bo clawdeen jest brzydka w tej serii ale bez obrazy jak innym się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej z tej serii podoba się Venus.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała Clawdeen, bo jest taka inna niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się nad Venus. Kojarzy mi się trochę z Hipiską oraz Punkówą i Zbuntowaną Nastolatką ;) Taka inna, niż zwykłe lalki. Szkoda tylko, że jej kolorem jest zielony, niezbyt ten kolor mi się podoba... Ale ta lalka jest super, pomimo tego zielonego :D WM

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)