piątek, 8 lutego 2013

Ubieranka Catrine

Pojawiła się niedawno nowa ubieranka. Jest ona o Catrine.
Nie mam zbyt okazji by się rozpisać dlatego nie przedłużając dodaję screeny z ubieranki:

 Dodam jeszcze tą kotołaczkę ,,po mojemu'':
                   Tutaj daję link gdybyście i wy chcieli ją ubrać:  Nowa ubieranka Catrine na starsue.net.
                       
                         A wy? Co o niej myślicie? Lubicie Catrine? Ubierzecie? Podoba wam się?
                      Moim zdaniem jest całkiem ok,ale trochę szkoda że nie pokazali jej całej twarzy :(


18 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta ubieranka i lubię Catrine.
    PS Piękna OC!!!!!!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog! Widzę że bardzo lubisz Monsertki ^^
    Ja mam jedną lalkę monsterkę żeby robić jej różne fajne sesje ;P
    Łap jedną fotkę! http://oi46.tinypic.com/152gp5s.jpg
    A i zapraszam do siebie

    http://hime-anri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra fajna a OC piękna.

    PS. Jak zrobiłaś że jest przeźroczyste.

    Wera Szymańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko taki trick wzrokowy,
      to nie jest przeźroczyste tylko tak jakby, ,,efekt'' cienia :)
      Po prostu taka moja al'a technika cieniowania. (widać to na lampie - ona nie jest ,,przeźroczysta'' bo nie mogłabym jej rozjaśnić)

      Usuń
  4. Mówicie że pisałam coś na cerberku . ale powiedzcie kiedy co ? ja teraz bylam w gorach na feriach zimowych a gdy wracam to patrze ludzie mowia ze pisalam cos nma jakims blllogu ale co moze na moim koncie jeszcze hę? Nie wiem ale ja nic nie pisałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na cerberku, o tym ,że my kopiujemy, pod postem Catrine.. -.-

      Usuń
  5. Ola, a Ty tą/tę lampę i to tło od Aleksy też robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Paintem nie mogłabym,a gimpa jeszcze się nadal uczę, chciałam lampę alladyna i mi ona wyskoczyła :P

      Usuń
  6. Ale to nie jaaa wgl nie wiem co to za blog uwiez mi ja nie klamie zrobie wszystko tylko uwiezcie mi ja mowie prawde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... ,Czasem tak w życiu bywa,że raz zrobisz coś głupiego i ludzie dają ci nalepkę ,tej złej''- (Cytat z Sędzia Anna Maria Wesołowska :P) Trudno, stało się i już, powiedzmy,że jeden taki incydent może iść w niepamięć, jeśli aż tak ci zależy, ale jak jeszcze raz coś takiego się wydarzy to już nie będzie mnie ,,tak łatwo przekonać''

      Usuń
  7. Ale i tak wszyscy mnoe nie nawidza za nic. Mam prosbe podasz mi link tego bloha ja m wszystkp zawalome musze sie dowiedzirc kto to napisal ty tego noe rozumiesz bo gdy cos zrobisz wszyscy ci wieza ale mi nie prosze pomoz mi ja nie wytrzymam ja zwariuje pomoz

    OdpowiedzUsuń
  8. :aleksa proosze pomoz mi mam prosbe i pytanie czy masz skype ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra... raz ci pomóc nie zaszkodzi.., i mam skypa,ale zepsutego :/ Kiedyś chyba się ktoś mi o to pytał, a jeśli chodzi o twój poprzedni kom. nie wszyscy mi zawsze wierzą, i nienawidzą ciebie za to że chciałaś wzbudzić poczucie winy, ja również tego nie znoszę,ale skoro chcesz wyjaśnić całą sprawę, to może coś zmienisz.
      Tu masz linka dokładnie do tego posta------>
      http://moj-cerberek.blogspot.com/2013/02/zapowiedz-ubieranki.html#comment-form

      Usuń
  9. Ja nic nie chcialam o co ci chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Mam prosbe podasz mi link tego bloha'' może skleroza? Sama prosisz,a potem,że nic nie chciałaś -.-

      Usuń
  10. Ale nie o to mi chodzilo tylko o to co pisalas "
    Za to ze chcialas wzbudzid poczucie winy" o to mi chodzi tego nie chcialam i nie wiem o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ją jak każdą ,monsterke ale zauważyłam że niektórzy mają na jej punkcie kompletnego swira . Ładnie ubrana ^^


    ZIMH

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)