niedziela, 3 lutego 2013

Kolejna porcja omówień

Wczoraj pokazałam wam omówienie kotołaczek z serii GMHT, teraz dzięki Kindze i pewnemu anonimkowi mam dla was dwa następne omówienia:
Clawdeen Skultimate Roller Maze:


I Lagoony Swim Assortment:
 

Podobają wam się te lalki? Co o nich sądzicie?
Powoli zaczynam się przekonywać do Clawdeen na rolkach. W pudełku nie wyglądała zachęcająco,ale jak już się ją ,,wyjęło'' to nie wydaje się taka zła jak myślałam. O Lagoonie mam już ustalone zdanie - jest wg mnie najładniejszą lalką ze Swim Assortment.


3 komentarze:

  1. Ja bym chciała mieć Clawdeen RM a Lagoonę ewentualnie kiedyś sobie kupię jeśli będzie w nie za drogiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lalki jakoś mnie nie przekonują.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  3. zobaczcie to lagoona na licytacji
    http://allegro.pl/monster-high-lagoona-blue-swim-nowosc-2013-i2992372255.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)