czwartek, 14 lutego 2013

Upiornych walentynek!

Z okazji Walentynek w imieniu całej ekipy bloga pragnę wam życzyć byście spędzili to święto z ważną dla was upiorką lub ważnym upiorem, mam nadzieję,że ten dzień minie wam w potwornie cudownej atmosferze oraz żebyście odbierali i dawali wiele miłości każdego dnia, nie tylko 14 lutego ;)

A jak to święto obchodzą w straszyceum?
Pamiętajmy też o kolejnych urodzinach Draculaury!

 Zapraszam was też na upiorny seans filmowy. Pamiętacie chyba o obejrzeniu ''Upiornej siły miłości''?
Ja posiadam ją na DVD i nie przegapię takiej okazji do wyświetlenia jej z moimi straszyciółkami, a może kimś więcej?:)
 Jeśli nie macie tego filmu na płycie macie tutaj do niego link ;)

Jeśli chodzi o Aleksę, przygotowałam dla niej serię Love Day oraz Love Story:



 ♥♥♥STRASZLIWIE UPIORNYCH WALENTYNEK! ♥♥♥


Napiszcie jak wam minęły/jakie macie plany na ten dzień :) Jestem potwornie ciekawa :)

50 komentarzy:

  1. ja tam specjalnych planów nie mam. A skąd wziełaś bas do "Love Day"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deviantarcie (tak to się pisze?) przypadkiem :P Miałam ją już gotową w styczniu więc konkretnie nie pamiętam gdzie :( Jak kiedyś jeszcze znajdę to dam linka okey?

      Usuń
    2. Jestem na stardoll Feline_Kitty

      Usuń
    3. Proszę tu link do tej bazy:
      http://www.deviantart.com/art/Deuce-and-Cleo-Base-266078055

      Usuń
    4. Ona pytała o Love Day,a nie o Love Story :P

      Usuń
  2. Piękna Ci Aleksa wyszła. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Ja będę siedzieć w domu i zaraz jeść spagetti. Nie mam żadnych konkretnych planów. To dla mnie normalny dzień. WM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę narysować chłopaka Emolli (Emolla-ja jej chłopak=mój chłopak :3 ). Miłego spaceru Olka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥Karolina♥
    Po prostu super dzień!! Facet mnie rzucił, kuzyn w szpitalu, zero walentynek, złote kolczyki mi się rozwaliły i prądu w chacie nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam 2 walentynki.Jedną od mojego kolegi,a drugą wysłał mi jakiś głupek,bo napisał tam obraźliwe teksty:/.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt mi nie dał walętynki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam jedną walentynkę od mojej straszyciółki. Walentynka była kupna, i mi się to nie spodobało. Ten dzień jest fantastyczny, ponieważ są kolejne urodziny Draculaury. Ciekawe, co tym razem zdarzy się Draculaurze w Straszyceum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo Draculaura jest moją ulubioną upiorką.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi dzisiaj nikt nie dał walentynki bo szkła kontaktowe wpadły mi do zlewu i musiałam ubrać moje stare okulary

    OdpowiedzUsuń
  11. mam super walentynki... nie dostałam żadnej walentynki...
    FG

    OdpowiedzUsuń
  12. Nienawidzę Walentynek

    Zsmucona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak moge lubieć walentynki jak rok temu mój chłopak zerwał dla innej w ten dzień a co nagorsze to dla mojej najlepszej przyjaciółki

      zasmucona

      Usuń
    2. nie martw siepostanowilam nie ganiac za milosci czekaj na pierwszy krok pokaz ze tym sie nie przejmuesz glowa do gory

      Usuń
  13. Jestem u babci w Drzewicy. Byłam na wycieczce do Radomia. Byliśmy w kinie na "Zambezii" (przedpołudniowej dobranocce. Przysięgam, że nigdy nie kupię już nachosów. Pudełko od nachosów spadło z oparcia, bo ani mnie ani znajomej z którą się złożyłam na nie nie chciało się ich trzymać. Sos salsa ubrudził mi spodnie, a tej dziewczynie na rękaw od kurtki i plecak. Poszłyśmy do toalety. Ciężko było wyczyścić spodnie (nie paradowałabym przecież w samych majtkach), więc spierałyśmy plamę z kurki. Póki sos był mokry nie było go widać na spodniach(były czarne), ale gdy wysechł musiałam chodzić z pomarańczową plamą. Poszłam na kręgielnie. Okazało się, że jestem beznadziejna (byłam pierwszy raz). Dzień zakończył się smakowicie. Mieliśmy godzinę na pochodzenie po galerii (jeśli nie było się z opiekunami trzeba było chodzić w grupie z wychowawczyniami). Zabrała mnie mama koleżanki sąsiadek mojej babci. Byłyśmy na lodach. Gdy mieliśmy wychodzić spotkaliśmy kelnerki z Pizza Hut promujące ich pizze z salami na grubym cieście. Mniam. Siedząc już w autokarze panie z okazji walentynek rozdawały po lizaku i po 3 cukierki, a gdy wróciłam babcie dała mi na obiadokolację pierogi mięsem i grzybami własnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znalazłam w Walentynki taką zajebistą piosenkę o wakacjach:D Green Day - Holiday

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. postanowilam nie ganiac za miloscia zaczekam kiedy ktos zrobi pierwszy krok

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto to jest Victor Van Shadow?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez obrazy ale zrobiłaś ochydną Oc aż się rzgać chcę (oczywiście bez obrazy))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam,że znajdą się tacy co zamiast podziękować za życzenia itd. jak to wypada,a nawet miło- to tylko obrażać i krytykować -.- A to ,,oczywiście bez obrazy'' no błagam, najpierw obrażasz a potem bez obrazy? Gdzie w tym sens?

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna OC na serio,cudownie na paincie rysujesz ja to nie umiem i sąsiadka mi musi rysować;p Na prawdę cudowna OC!!!!
    Ps. Zapraszam do mnie ze-swiata-mh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ehe ktoś ona nie ma gustu no sorry ale polecam ci alekso czy jak ci tam robić ładniejsze włosy bo ci nie wyszły . Okej nie będę kłamać cała ci nie wyszła ochyda lepiej ich tu nie wstawiaj bo się porzygam !
    _-Marta-_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wstawiała to co uznam za stosowne,a co do gustu - każdy go ma ponieważ są ,,gusta i guściki'', może ci się nie podobać ,ale możesz mnie nie obrażać? Ciekawe czy umiesz ,,żygać'' na zawołanie bo zawsze je wstawiałam i wstawiać będę (choćby nawet do podpisów) To proszę mi swoje pokaż, bo łatwo jest krytykować -.-

      Usuń
  22. E tam Alekso nie słuchaj ich . Słuchaj siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje oc są super!!!!!!



    agis

    OdpowiedzUsuń
  24. Mówię do wszystkich którzy się czepiają jej rysunków - Odczepcie się od niej ona zrobiła bardzo ładną prace! Wy łądniejszej być może nigdy nie zrobicie! Wiecie ile się trzeba napracować żeby zrobić taką postać!

    OdpowiedzUsuń
  25. hej Alekso!!

    Jest nowa ubieranka na Star Sue.
    Oto link:
    http://www.starsue.net/game/Frankie_Scaris_Style.html

    Anonim podpisany Emily Van Dort

    OdpowiedzUsuń
  26. mi się bardzo podoba ta oc

    OdpowiedzUsuń
  27. tu znów Emily Van Dort jako anonim.

    Nie wiem czy to nowinka,ale w Polskich sklepach jest już seria Ghouls Alive i tn najnowsze Fashion Packi.

    Emily


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są. Fashion packi (te z dwoma ubraniami) nawet ostatnio widziałam w E.Leclerc w całkiem znośniej cenie. (50 albo 60zł)

      Usuń
    2. ja niestety za 80 zł, a te pojedyńcze za 70 Zł

      anonim jako Emily Van Dort

      Usuń
    3. Jak nie masz Leclerca w pobliżu to jeszcze w miarę tanio można kupić fashion packi deluxe na agito.pl. (Choć oni mają tendencje do zmieniania cen z minuty na minutę...)

      W Leclerku mają też teraz promocję na monsterki - Picture Day po 79 i Dance Class 59. (Choć nie wiem czy tylko w warszawskich czy tak w ogóle)

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam ten film. A Walentynki spędziłam cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. już jest znane oficjalne polskie tłumaczenie filmu Scaris: City o frights, a brzmi ono Upioryż: Miasto Strachów! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zrobiłaś Aleksie postac ( Cleo i Deuce ) ??
    Śliczna jest :) !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)