poniedziałek, 18 lutego 2013

Ta Clawdeen w spoilerach..

To darmowa postać do naszego stardoll'owego apartamentu!
Ja oczywiście zabrałam się do roboty i już ją mam,ale jeśli i wy chcielibyście sprawić sobie wilkołaczke do domku tutaj przepis na nią:
Skorzystaj z bramki: proxoin.com lub dontfilter.us
W okienko bramki wpisz stardoll.com zaloguj się i gotowe!
Reklamówka z lalką Monster High będzie czekać w garderobie.
Tutaj jeszcze screeny:
W czym ją dostaniemy:
 I Clawdeen z moją dollką :P :
Zrobicie ją? Podoba wam się?

Trochę jestem jednak zawiedziona,że to nie ubrania,a lalka,ale ,,mówi się trudno''.
Może jeszcze kiedyś będą jej ciuszki ;)


19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Widziałam :) Dostałam już 3 prace :) A to dopiero od godziny (nawet nie) po napisaniu posta, więc myślę że trochę jeszcze dojdzie ;)

      Usuń
  2. Ok, mam nadzieję że Ci się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam wam przyznam się bardzo trudną basę i widzę,że nawet sobie z nią radzicie :D Za zawsze ,,gilotynowałam'' nogi Robbeci bo nijak ich nie umiałam przerobić,a mi nie pasowały XD

      Usuń
  3. ♥Karolina♥
    Fajna ta Clawdeen. Zrobiłam ją i wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy zestaw kosmetyków za granicą http://www.google.pl/search?aq=&hl=pl&rlz=1T4ADFA_plPL468PL469&q=monster+high+ghouls+night+out&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=gl8jUZ3RDouShgfrq4HQAg&biw=1440&bih=750&sei=hF8jUbnsMoWWhQeFsICwBQ#imgrc=UUwb6RRzKZF2RM%3A%3BgzEXcYLGFJgDHM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.ebayimg.com%252F00%252Fs%252FMTYwMFgxNDkw%252F%2524(KGrHqZHJFcFCjZf-P5yBQtVv)ylk!~~60_1.JPG%253Fset_id%253D880000500F%3Bhttp%253A%252F%252Fviewitem.eim.ebay.ru%252FMonster-High-Freaky-Fab-Ghouls-Night-Out-Beauty-Set-Nails-Gloss-Lashes-NIP-Gift%252F400356517679%252Fitem%252Findex.en-US.html%3B372%3B400

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie ją kupiłam i zmniejszyłam do lalkowych rozmiarów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola jak coś to ja jestem stylistką na Stardoll więc możesz się wystylizować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksa jak nazywasz się na stardoll?????
    bo ja Monsterloverka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłałam ci maila z pracą. Mam nadzieje że ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam ci maila z pracą. Mam nadzieje że ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. A będzie jeszcze konkurs z BIO dla wymyślonej postaci ?? Proszę, wymyśl coś takiego !!
    Wiem, to już było itd. itp. , ale więcej osób obserwuje waszego bloga i więcej anonimków i na pewno nie jedna osoba chciałaby wypróbować swojej wyobraźni, bo ci, co nie mają e-mail'u ( nie ja, ale ktoś napewno ) nie mogą brać udziału w tych konkursach, a np. podoba im się i chcieli by spróbować. Też chciałabym jeszcze spróbować w podobbnym konkursie... Lorraine, Aleksa - proszę, przemyślcie to...

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już taki konkurs ;) 2 edycję planuję jakoś w wakacje...

      Usuń
  12. Fajnie !!!!!! ;)

    BlackRose00

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)