wtorek, 26 lutego 2013

Omówienie lalek - Cleo i Lagoona Scaris

Hej!
Dotarła do mnie wiadomość,że jest nowe omówienie lalek Cleo i Lagoony z Upioryża!
Filmik nie jest jakiś super profesjonalny,ale wszystko jest ładnie pokazane:




Jak już wiele razy powtarzałam - obie lalki mi się bardzo podobają i bardzo chciałabym mieć je w swojej kolekcji,ale przywykłam już do mojego systemu, więc 2 Cleo po mojemu mieć nie chcę, ale jak najbardziej polecam ich zakup ;)

Co sądzicie o tych lalkach? Macie zamiar je kupić?


Za info dziękuję : Clawdeen.High.

PS: Znalazłam film Scaris! Za momencik będzie na blogu!

6 komentarzy:

  1. JEJ znalazłaś scaris (film)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cleo podoba mi się jak najbardziej, ale Lagoona... Jest według mnie okropna! WM

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te lalki się nie podobają i nie zamierzam ich kupić.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  4. We wcześniejszym poście udostępniłaś nam zdjęcia z filmu, ze znaczkiem play w środku. Okazuje się, że to nie był film tylko nowy zwiastun Scaris na amerykańskiej stronie MH :)

    link: http://www.monsterhigh.com/videos/6144

    ~Oceania Blue

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąć; lalki nie są za ładne. Cleo zrobili potwornie wielkie usta. Do Lagoony nie mam zastrzeżeń, chociaż zrobili jej odrobine za jasną skóre.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)