poniedziałek, 11 lutego 2013

Zbliżenia lalek z serii ,,13 życzeń''

Tak jak w temacie: Znalazłam zdjęcia lalek z tej serii. 
Widać na nich wiele szczegółów więc bardzo dobrze można się przyjrzeć:

Twyla:
Jak dla mnie Twyla jest naprawdę śliczna. Dobrym pomysłem było umieszczenie tych szarych wzorków na rękach i nogach, nadaje to lalce taką..,,unikalność''. Szkoda jednak,bo nie wiem np. jaki ma charakter-gdybym posiadła te informacje już moje szykowałabym na nią swój portfel.
Gigi:
 Gigi również mi się podoba. Ma bardzo ładne ubranie oraz ciekawą fryzurę. Mam z nią jednak taki sam problem jak z Catrine i Twylą :(
Lagoona:
Z okularami Lagoona mnie odstrasza :( Blue byłaby nawet atrakcyjną postacią w tym wydaniu ale do tego trzeba by było wymienić i włosy i okulary. Nie podoba mi się.
Howleen:
Jeśli chodzi o Howleen. Sądzę,że  jest prawdziwą ,,perełką'' wszystkich zgromadzonych tu lalek, jest chyba najlepszą lalką Leeny.
Draculaura:
Zdaje mi się, czy wampirka została tu wepchnięta ,,na siłę''? Nie jest taka zła,ale o wiele lepiej (tak jak w przypadku Frankie) wyglądałaby w srebrze, nie złocie, przez to wygląda trochę kiczowato :(

Clawdeen:
 Deena świetnie wypadła w tym wydaniu. Wszystko idealnie dopasowane, nie mogę się do niczego przyczepić ;)
Frankie:
Kolejny raz musi być w każdej serii wszechobecna Frankie? Jak już wspomniałam, mam o niej takie samo zdanie jak o Draculaurze.
Na ich miejsce wybrałąbym Cleo,Neferę,Rochelle lub Spectrę - na pewno wyszłyby o wiele lepiej niż te ,,3 konieczne postacie''

A wy? Jakie macie o nich zdanie? Jaka lalka z tych pokazanych jest waszą ulubioną? A która waszym zdaniem wyszła najgorzej?


28 komentarzy:

  1. Moim zdaniem Frankie i Lala dobrze tak wyglądają. Ale każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki.
    Denerwuje mnie jednak to, że jest Frankie podobna do CLeo.
    Mogli zrobic Frankie stylu Frankie alebo Cleo i by fajnie było :) !
    Upiorne pozdrowienia :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły temat :) Na pewno przyciągnie wielu czytelników. Podobają mi się lalki tej serii, ale jako pierwszą zamierzam zdobyc Gigi :) Zapraszam na mojego bloga world-of-MonsterHigh.blogspot.com
    Założyłam go 2 dni temu i nie wiem jak go zapromowac. Doradzicie coś ? Pozdrawiam .. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jestem zadowolona z tej kolekcji :) Każda z upiorek ma w sobie ''to coś''. W Twyli podoba mi się fryzura, Gigi całą ubóstwiam, a Lagoona ma bardzo ładną sukienkę. Myślę, że kiedy weźmie się ją do ręki to będzie wyglądac lepiej niż na zdj. Frankie, Clawdeen i Draculaura- są praktycznie wszędzie. Powiem szczerze, że nie denerwuje mnie to. Choc szkoda, że nie ma Cleo :( Film na pewno będzie extra. Pozdrawiam, xoxo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Gigi jest... Paskudna. No, ale są gusty i guściki. WM

      Usuń
  5. Mi się chyba najbardziej podoba Gigi, Clawdeen i oczywiście Howleen!!♥
    ♥Karolina♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podoba się GiGi i Twyla :) Moim zdaniem to ta Lenka im coś nie wyszła. Z Haunt the Cashboun (nwm jak to się pisze) Deen wyszła najładniej :3

    OdpowiedzUsuń
  7. A Howleen to z której jest w końcu serii? Color me creepy czy 13 Wishes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na 100% nie można nic powiedzieć, ale raczej 13 wiches

      Usuń
    2. W takim razie co to wgl jest color me creepy? Jakie lalki należą do tej "serii"?

      Usuń
    3. Color me Creepy to podobno nowe C-A-M do malowania włosów. Tak... też jestem rozczarowana...

      Usuń
    4. Eeee... myślałam że jakoś kolorowo lalki będą ubrane w stylu Howleen i wgl...

      Usuń
  8. mi sie podoba Twyla/Boogie , Howleen , Frankie , Clawdeen , Gigi
    FG

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę mieć Howleen i Twylę :D Howleen jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podoba twyla,howleen,clawdeen i frankie(frankie zastąpiłabym neferą) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na polską strone monster high dożucono już BIO Skielrty ,jinifer i Catrine!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero się skojarzyłaś, bez obrazy ale one są już od dawna

      cerberkaV

      Usuń
    2. Były na angielskiej stronie, na polskiej jeszcze nie cerberka.

      Usuń
  12. lala mogła by choć raz zmienić kolor makijażu ( chodzi mi o oczy ) a nowy kolor serce pasuje jej.Franki no komento a clawdeen taka sobie.Ale to tylko moje zdanie :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem najlepiej wyszła Gigi.
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  14. Draculaura według mnie wyszła pięknie. Tylko tak jak już mówiłaś, złoto na srebro zamienić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam ,że Frankie i Lala wyszły świetnie nie rozumiem dla czego się ich czepiasz
    PS:każdy ma inny gust

    OdpowiedzUsuń
  16. Clawdeen też jest wszechobecna, kobieto co ty masz do Frankie

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego zachciało ci się akurat nie lubić(nienawidzić) Frankie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę mieć Clodeen !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. no frankie mi sie nie podoba masz racje ze do niej pasował by srebrny ale draculaura jest spk laguna taka jakaś sztuczna dżidżi też ale resta spk

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)