wtorek, 12 lutego 2013

A więc może plany poszły do realizacji? + Nowa toaletka?

Pamiętacie te plany gdzie zapowiadane były 2 dwupack'i z serii Classroom?
Chyba możemy liczyć na spełnienie tego planu!
Dotarło do mnie zdjęcie WŁAŚNIE tych lalek!:
http://24.media.tumblr.com/a0dc3cac4d34a774cb556c6f16ae936e/tumblr_mi48s9ePD41r7on86o1_500.jpg
Lalki wyglądają bardzo ładnie,a opakowania są raczej typowo ,,Mattelowe'',ale jednak zostaje ta odrobina niepewności, choć tutaj jestem pewna na ok.90% :)
Pozostaje nam czekać na dokładniejsze zdjęcia,ale i na tym świetnie wszystko widać. Cieszę się,że jest nowa lalka chłopaka w Monster High,ale jednak bardziej mi się podoba zielony zestaw. Ghoulia i Cleo uroczo wyglądają w fartuszkach :* Lalki są ślicznie ubrane, nie przekombinowane i bardzo w ich stylu :)
Jeśli chodzi o drugie pudełko-Abbey wyszła trochę jak Lagoona w tej serii :/ to przez fryzurę,a Ross strasznie ,,babcinie'' wygląda w tym fartuszku i rękawicy, raczej pasowałaby ona do Abbey.
Jednak po ostatnich lalkowych ,,rewolucjach'' myślę,że ta seria jest chyba jedną z najlepszych. :)

Oraz taki ,,bonus'' jest widoczny na tym zdjęciu, a mianowicie zdaje się toaletka (półka najniżej) Obstawiam,że należy do Lagoony, tylko pytanie co to jest to po lewej? Po Może to jednak nie jest toaletka a np. zestaw kąpielowy i to jest prysznic,ale jeszcze nic nie wiadomo nie będę was nakręcać :P
Obok ,,toaletki'' jest też jakieś fioletowe pudło i tam jakieś niewyraźne zawijasy :/,ale myślę,że to jakiś zestaw Spectry..

Czekam z utęsknieniem na dokładniejsze zdjęcia! Bardzo podobają mi się pokazane tu lalki :D

A co wy sądzicie o tych lalkach? Chcielibyście je mieć? Jak myślicie, co jest w niebieskim pudełku? A może snujecie już hipotezy o fioletowym zestawie?



19 komentarzy:

  1. Zabójcze lalki :)
    Muszą wpaść w moje pazurki ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta niebieska "toaletka" mi wygląda raczej na łazienkę i pewnie będzie ona Frankie lub Lagoony . Za to to coś fioletowego Clawdeen lub Spectry (w końcu w planach miało być jej łóżko) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej Lagoony, bo po co ELEKTRYCZNEMU potworowi łazienka? O.O

      Usuń
  3. Mają być też w sprzedaży lalki Ghouls Night Out, tutaj zdjęcie:
    http://images.wikia.com/monsterhigh/pl/images/b/bb/Ghouls_Night_Out-.jpeg
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥Karolina♥
    Straszne podróby:http://www.google.pl/search?hl=pl&qscrl=1&rlz=1T4ADFA_plPL468PL469&q=monster+high+dead+tired+3&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42261806,d.d2k&biw=1440&bih=750&wrapid=tlif136069580913510&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=CJIaUcnOGc3KsgbAkIGQDg#imgrc=cAJJ_Qe8C2w0LM%3A%3BLmcUbdpuVT20WM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia.tumblr.com%252Ftumblr_m2px69Zi3k1r3rp21.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tumblr.com%252Ftagged%252Fknock-offs%253Flanguage%253Dnl_NL%3B429%3B447

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥Karolina♥
    Lorr, pamiętasz jak pisałaś o tym blogu co wszystko kopiuje??? Właśnie o was napisał. Możesz wejść i zobaczyć. Piszą, że nie polecają ,,My Monster High" itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne packi, ale na samym początku myślałam, że Abbey to Lagoona
    FG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak coś od nas chcecie anonimy to się odczepcie, jasne???? Jak ja coś kopiuję to od Oli to piszę, a że macie problem to już nie moja sprawa -.-"

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się wydaje że zielony zestaw jest fajniejszy i może będe na niego zbierała. Mam nadzieje że uda mi się uzbierać do czasu ich wprowadzenia do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina
    Jak wchodzilam na bloga na komórce to wyraźnie powiększyłam zdjęcie i dokładnie widać, że to prysznic z odsuwaną zasłoną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem ten prysznic należy do którejś z wilkołaczek bo na tej zasłonce wyraźnie widać ich łapę

    OdpowiedzUsuń
  13. to jest abbey ja myślałam że frankie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy tylko mi się wydaje, że Ross ma dziwny kształt twarzy, jakby ryba?
    JVV

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)