niedziela, 10 lutego 2013

Zmyłki,pomyłki i Boogieman!

Ostatnio Mattel lubi nas ,,robić w bambuko'', można to wywnioskować z np. Colour Me Creepy.
Dziś postaram się was zabawić 2 tajemnicami ostatnich serii.
Na początek pokażę wam screen z prezentacji lalek 13 witches dot. Twyli:
1.


Właściwie wiele osób słyszało,że Twyla Trap jest córką Bogieman'a*, teraz mamy na to dobry dowód.
Troszeczkę mnie jednak zastanawia to - Dlaczego (tak jak mają inne pamiętniki) nie ma na tym imienia i nazwiska? Może to kolejna ,,zmyłka''? Twyla też może mieć jako ksywkę ,,Boogie'' lub nawet to jest jej prawdziwe imię - po ostatnich wydarzeniach raczej niczego nie mogę być pewna.

2.

Lagoona - miała być podobno z serii Colour Me Creepy,ale chodzą pogłoski,że prawdziwym CMC jest nowe C-A-M do malowania włosów!:



Dla mnie ta nazwa bardziej by pasowała do Blue,ale no mówi się ,,trudno''.
W filmie ,,13 życzeń'' ma ona sobie zażyczyć bycia potworem słodkowodnym, zapewne dla swojego chłopaka-Gila. W sumie jej lalka mi się podoba w tej serii,ale jednak włosy są straszliwie odpychające! :(
Tak więc z jakiej serii jest Lagoona? Raczej jest jako taki ,,kreatywny urywek'' serii 13 życzeń.

 A wy? Co macie do powiedzenia na ten temat? Co myślicie o Lagoonie/o CMC/o pamiętniku Twyli (lub Boogie)?

* Tak na koniec posta wrzucę opis ,,taty'' Twyli:
 


Boogieman/Straszydło/Straszek -stworzenie, które wykorzystują dorośli do straszenia dzieci do stosownego zachowania. Potwór ma specyficzny wygląd, a koncepcje co do jego wyglądu mogą się różnić, w zależności od kultury. Rodzice mogą straszyć swoje pociechy tym, że jeżeli będą nieposłuszne, Straszydło je dorwie. BoogieMan może być również karą za konkretne wykroczenie.
Powstało o nim też parę piosenek (np. piosenka zespołu AC/DC), tutaj proszę linki do piosenek i tekstów gdybyście byli zainteresowani: 
Piosenki o Boogie man'ie
(Ja akurat znam i nawet lubię trochę piosenkę AC/DC o nim ;))
(Najbardziej dokładniej w tłumaczeniu opowiada o nim piosenka Jacksona5)

Jak myślicie, czy Twyla jest podobna do swojego ,,tatusia''? Słyszeliście o tym potworze?

22 komentarze:

  1. OMG!!!!!

    Mattel znowu robi nas w bambuko!!!!!

    https://www.google.pl/search?q=monster+high+gigi&hl=pl&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wusXUc_jEoTIswbS6YDQDA&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1400&bih=883#imgrc=lwzOHhT6eeQ1DM%3A%3BoFdu1c_ucPNwnM%3Bhttp%253A%252F%252Fi2.squidoocdn.com%252Fresize%252Fsquidoo_images%252F-1%252Flens20592525_1360386311_a_.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.squidoo.com%252Fgigi-grant-monster-high-doll%3B250%3B251


    Przecież nie ma takiej lalki!



    Caretta jako anonim
    Ciszcie się że chcę wam pomóc aby blog był lepszy - -
    *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest. To jest Gigi, została stworzona na potrzebę filmu 13 życzeń.

      Usuń
    2. Z tobą na pewno blog nie będzie lepszy

      Usuń
  2. Sortuj Aleksa,ale czy ta fota Twyli nie jest przypadkiem z mojego bloga,no wygląda mi na to,że trochę włosów jest odciętych dokladnie tam,gdzie był adres mojego bloga,a do tego to zdjęcie jest Kubek W Kubek takie,jak moje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z grafiki google wzięłam to prawda,ale żadnego adresu nie było :(

      Usuń
    2. Magda:
      Jak Olka brała to z Google to znaczy, że inne blogerki po prostu to od nas skopiowały :/

      Usuń
    3. Dlatego ipytałami się o to samo bloga kasia-mh,ale ona też brała z grafiki :/

      Usuń
  3. Z tobą blog na pewno nie będzie lepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie Twyla czy Boogie podoba i to baaardzo
    FG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet ładna ta Twyla, ale moim zdaniem Mattel tworzy coraz więcej lalek "na siłę". ;/

    zapraszam na mojego bloga
    http://monsterhighlovedolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie ,że imie tej dzinki pisze się tak Gienie. Zobaczcie ten filmik o 1 post dalej! Za lalką jest pamiętnik i tam pisze Gienie.
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry nie Gienie tylko Genie.:D
      Draculove.

      Usuń
    2. Ona ma na nazwisko Genie. GiGi Genie.

      Usuń
  7. Lagoona wcale nie miała być na początku Color Me Creepy. Po prostu ludzie z forum o MH pomylili się i poszła taka plota. CMC zawsze i tylko i wyłącznie miało być zestawami CaM. (Poza laboratorium będą podobno też 'zwykłe' zestawy)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś Twyla w ogóle nie kojarzy mi się z BoogieManem (do tej pory nie wiedziałam nawet, co to ten Boogie), raczej z jakimś "wodnym" potworem, jak Lagoona. Ale to nie zmienia faktu, że jest ładna :D WM

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, b.podoba mi się Wasz blog ! Mam pytanie: jak zachęciłyście ludzi do odwiedzania Waszej stronki ? Ja prowadzę bloga http://world-of-monsterhigh.blogspot.com/ i nie wiem jak przyciągnąc czytelników :( Proszę o radę i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twyla za bardzo mi się nie podoba,Gigi też a Lagoona i Howleen są ok.a te C-A-M o nazwie Colour me Creepy mnie zdziwiło bo tamta seria miała się tak nazywać.więc jak nazywa się ta seria??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria to 13 Wishes tylko Basic :) I tak już o tym wcześniej pisałam na swoim blogu: http://nowinki-mh.blogspot.com/

      Usuń
  11. nowa seria http://25.media.tumblr.com/55566d1eb33968119364f52ec307e01c/tumblr_mi1lwvqftJ1qf1ihvo1_1280.jpg Abbey http://24.media.tumblr.com/197c8c47bc6aed946e95d6cf55a7e6a3/tumblr_mi1lwvqftJ1qf1ihvo4_r1_1280.jpg (podobajal mi sie jej buty ) Venus http://25.media.tumblr.com/9a054d7b45d1c34601bf71a4ca732aae/tumblr_mi1lwvqftJ1qf1ihvo3_r1_1280.jpg i Clawdeen http://25.media.tumblr.com/e1a5c38dde234e3e776ee442fbca4e8f/tumblr_mi1lwvqftJ1qf1ihvo2_r1_1280.jpg (buty z school out tylko przemalowane)

    OdpowiedzUsuń
  12. najmniej podoba mi się Lagoona - taka jakaś 'przekombinowana'. reszta nawet, nawet ♥
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twyla!!!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)