niedziela, 24 lutego 2013

Reklama lalek Scaris,zmiany na polskiej stronie oraz wiadomość - niedługo będzie już film!

Dziś taki jeden z łączonych postów.
Pokażę wam  najpierw nową reklamę lalek Scaris:

 

Jak dla mnie jest bardzo fajna,końcówka ze Skelitą i Jinafire jest super! Tylko nie rytmiczne jest przedstawienie Frankie. O.O Bardzo zachęca do kupienia kościotrupki :D

Następną rzeczą jest nowy wygląd  monsterhigh.pl jest właśnie w Upioryskim stylu!:
Parę screenów:


    Zmiany mnie bardzo zadowalają, szczególnie na polskiej stronie. Wolałabym jednak by dodali nowe gry   itd. Choć to też mnie cieszy :)
+ tło strony:
 http://pl.monsterhigh.com/assets/tier2/images/MH_site_bg_HTML_tile.jpg

Dużo się mówi ostatnio o Upioryżu-dostałam info,że niedługo będzie wyświetlony!
 (zapewne u nas później,a najpierw będzie w j. angielskim) 
Tu jeszcze parę artów:
  
   


Podobają wam się ,,paryskie'' zmiany? Co was najbardziej cieszy? Podoba wam się reklama?


6 komentarzy:

  1. Że bedzie film już nie długo i że Catrine wyjdzie do sklepów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alekso ja też tą reklamę widziałam (trochę wcześniej) i też chciałam wrzucić na bloga ale pojechałam na przyjęcie i nie zdążyłam . Czy mogę wstawić? ( żeby nie było to odebrane tak , że skopiowałam pomysł)

    OdpowiedzUsuń
  3. a poszukasz tego filmu scaris city of frights ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra,że dodali te "paryskie" zmiany!Najbardziej cieszy mnie to,że nareszcie zajęto się polską stroną.Reklama promująca to jest super!
    Julia5

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja słyszałam,że film premiera chyba polskiego :) będzie 1 marca!
    ^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)