poniedziałek, 4 lutego 2013

Draculaura SRM?

Hej straszyciele!
Dzięki Kindze Szatan możemy zobaczyć być może oficjalną lalkę Draculaury Skultimate Roller Maze! :D
Tutaj zdjęcie:
Jak na Lalę przystało cała wygląda bardzo słodziutko :* Jak dla mnie to jedna z najlepszych lalek tej serii. Jest bardzo dziewczęca  delikatna i nie przesadzona. Bardzo podoba mi się jej kask, co u wielu upiorek na rolkach mnie odpychało. Z twarzy Draculaura wygląda mi trochę jak Glory,ale to pewnie przez krótkie włosy mi się tak wydaje. Ogólne mówiąc - jest świetna i gdybym nie miała wampirki w kolekcji już bym po nią pędziła do sklepów :P Mam nadzieję,że nie zrobią nas ,,w bambuko'' i jest oficjalna, bo jest naprawdę godna uwagi.

A wy? Co o niej sądzicie? Podoba wam się ona? Co myślicie o innych lalkach z tej serii? A może macie jakąś upiorke z WPN?


50 komentarzy:

  1. ♥Karolina♥
    jak kiedyś pisałaś plany MH to pisałaś, że może będzie Lala SRM.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale dziwne bo lala miała ciemniejsze rolki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam Lagoone i Operette

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet, nawet c:
    tylko mogłaby mieć długie włosy ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaa!!!!!Pamiętacie kiedy powiedziałam czy będzie ta lalka ??Tak się ciesze właśnie mi się zepsuła Draculaura i mówiłam ,że chcę nową a tak ogulnie to wczoraj sobie obiecałam ,że jak wejdzie do sprzedarzy to ją kupię!!!!!!!!!!!!!
    WWRRRRRRRRRRRREEEEEESSSSSSSSSSZZZZZZZZCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Draculove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty wiesz że do jest robota fana. Prawda? Nie da się jej kupić.

      Usuń
  6. To chyba jedna z najlepszych lalek Draki. WM

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mi się tylko wydaje że jej kask jest z papieru po części? To jest Draculaura zrobiona przez fana bo by dali oficjalne zdjęcie i wgl.No i to samo do rolek jaśniejsze a powiny ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możemy zobaczyć być może oficjalną lalkę Draculaury - zaznaczałam że ,,być może'',ale być może nie :(

      Usuń
  8. Oddaj mi mój blog!!!!!Bo jak nie to cię zgłoszę na policję!!!!!!!!!!!!!! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy OCB?

      Usuń
    2. Po pierwsze - nie jest mój więc na mnie nie krzycz.
      Po drugie - wszystko ok u cb? To Lorrki blog i chyba idiota by ci go oddał.
      Po trzecie - od samego początku był Anny, teraz Lorrki, nikogo innego.

      Poza tym, niby twój a anonim? Bo uwierzę! -.- Śmieszna jesteś.

      Usuń
  9. O co chodzi z tym ,, oddaj mi mój blog''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś niedorozwinięte dziecko. Wiele takich na świecie niestety...

      Usuń
    2. jak ktoś jest niedorozwinięty to ty i się za mnie podajesz!
      a Lorrka to moja koleżanka i my go razem prowadziłyśmy:)ale ty nam go zabrałaś!

      Usuń
    3. Już widzę jak Lorraine będzie na ciebie kląć dziecko ;D


      Crystal

      Usuń
    4. Jakby co, to ja jestem prawdziwa i się za nikogo nie podaje. Niczego wam nie zabrałam,ja tu tylko redaguje, gdybyś była mną to wiedziałabyś że blog jest TYLKO Lorrki a nie mój geniuszu -.- A i rozpoczyna się zdania od WIELKIEJ LITERY! W szkole nie uczono?

      Usuń
    5. Ja mam średnią 5.1 a poza tym na blogu popełniasz błędy i ja się nie czepiam.

      Usuń
    6. Wydaje mi się że to Caretta(czy coś takiego) sie mści że nie przyjełyście jej do ekipy -,-
      Eve

      Usuń
    7. Eve:z tą caretta'ą to masz chyba racje

      Usuń
    8. No,ją też myślę,że to Caretta,bo ostatnio wszyscy hejtują jej bloga,więc teraz dokucza :/

      Usuń
    9. Robi tak jak Paris xd Podszywa się jako ktoś inny :3

      Usuń
    10. Popełniam błędy bo jestem człowiekiem,a nie maszyną, to nasze nieodrodne prawo. Poza tym - DO CZEGO MI TWOJA ŚREDNIA? Przecież możemy być w dwóch różnych przedziałach wiekowych, a przecież wiadomo że 4 klasiści mają łatwiej od np. 6 klasistów. Coś mi się wydaje,że to albo Wspaniała purrsepchone (ale ona raczej nie) albo Caretta, lub powrót diabełka, co hejtował tu jeszcze za czasów Anny.
      To co robisz jest żałosne, niby mamy ci oddać bloga? A swojego nie umiesz założyć? Wolisz przyjść na gotowe?

      Usuń
    11. Zresztą niech się odwali z tą średnią,bo ja 2/3 razy miałam wyższą XD

      Usuń
  10. myśle, że ta lalka jest zrobiona przez fana np. dlatego, że ma materiałowy wzór na kasku, papierowe skrzydła nietoperza i jasnoróżowe wrotki
    to moje zdanie =D
    FG

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz cos więcej nie ma co czytać.Codziennie czytam ten blog i z czasem nie mam co przeglądać.A tak pozatym naprawde ta lalka wygląda jak zrobiona przez fana bo w filmie Lala ma ciemno ròżowe wrotki a kask widać na pierwszy rzut oka że jest robiony przez fana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem za Aleksę, jeśli pozwolisz: Ciężko jest pisać, jak praktycznie nic ciekawego nie ma:(

      Usuń
    2. Nie ma naprawdę tematów, w ogóle nie dużo nowinek = brak tematów :( Może jedna się trafi od czasu do czasu. Niestety nie możemy nic zrobić.

      Usuń
  12. albo przeróbka fana albo nie-oficjalna lalka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam lepszą średnią, i się nie chwalę. A co do posta, lalka nie wygląda jak oficjalna.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna Dracolaura,mie się tam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo spodobała, mam nadzieję, że będzie oficjalna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szykuje się nowy konkurs monster high. Na youtube na profilu MonsterHighPolska jest napisane: "Mamy dla Was wiadomość! Właśnie zakończyliśmy konkurs dotyczący odcinka "Upiorny taniec" i wysyłamy nagrody do szczęśliwych zwycięzców. Już teraz możecie ostrzyć pazurki na następny konkurs, który wystartuje 13 lutego. Strasznie zapraszamy!"

    OdpowiedzUsuń
  17. Odwiedzajcie nowego super bloga : http://cerberekmonsterhigh.blogspot.com/
    Mamy nadzieję,że Wam się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezależnie jak świetnie wygląda to tylko custom. Ten sam człowiek planuje zrobić jeszcze Cleo Roller Maze.

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.youtube.com/watch?v=8AgLQwdq_e0 Clawdeen Wolf SRM W SKLEPACH!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wejdzie na rynek to sobie kupię !!!





    Jawel:)

    OdpowiedzUsuń
  21. http://allegro.pl/new-monster-high-toralei-purrsephone-meowlody-new-i3001721651.html GMHT na allegro!
    Eve

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd wy bierzecie te wszystkie nowinki ja przeglądam najróżniejsze strony i nie znajduje takich rzeczy jak wy nie żebym chciała założyć bloga czy coś tylko poprostu pytam

    OdpowiedzUsuń
  23. http://allegro.pl/monster-high-lalka-polterghoul-nowosc-luty-2013-i3002805566.html
    Spectra z serii POLTERGHOUL za 53 zł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie! Nie!! Nie!!! Zrobione przez fana!!! Twarz Lali SS. Za jasne rolki. Papierowy kask itp.

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.youtube.com/watch?v=dQ5H112UVKA w 1:25 można zobaczyć ze kotołaczki potworniarki są już w sklepie ale w tym Toys RU czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  26. Siema Straszyciółki! Chciałabym was powiadomić, że lalki MH Zwiedzanie Upioryża będą dostępne w marketach Selgros za jedyne 70 zł!! Którą chciałybyście mieć: Abbey, Draculaurę, Ghoulię czy Deuca?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko pięknie tyle, że Selgros to hurtownie, w którym zakupy można robić ze specjalną kartą. Raczej niezbyt wiele osób ma dostęp do takiej karty, żeby skorzystać z promocji.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Azzure. Za tą kartę też pewnie trzeba będzie zapłacić drugie 70zł. A odpowiadając na twoje pytanie: nie chcę mieć ani Deucea, ani Abbey, ani Ghouli, ani Draculaury. Z tej serii marzę tylko o Rochelle... WM

      Usuń
    3. Azzure Sky (too lazy to log in)7 lutego 2013 16:36

      Kartę akurat wyrabiają za darmo, ale żeby wyrobili trzeba mieć działalonść gospodarczą, czyli np. prowadzić sklep. Taka promocja fajna sprawa, ale tylko dla osób, które mają kogoś z kartą - ja na przykład nie znam nikogo kto by taką miał.

      Usuń
  27. kiedy nowy wpis ?????????????????????????????????????? pośpiesz się bo nie będę wchodziła!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj dziewczyną trochę czasu. Ostatnio nic się nie dzieje.Nie ma odcinków,nowinek=brak postów.

      Usuń
    2. Yyy, notki zależą od nowinek, a tych akurat ostatnio nie ma. WSZYSTKIE blogi milczą, monsterhigh polska też więc co? Znajdź nam temat to napiszemy, nie myśl sobie że to takie łatwe.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)