wtorek, 13 listopada 2012

Zdjęcia ze Scaris: City Of Fright

 Hej, tu Skelita! :D

Straszyciele, nie uwierzycie w co zaraz zobaczycie!   Przeglądając stronę znalazłam zdjęcia zapowiadające film Scaris City Of Fright.  (Upioryż/Straszyż: Miasto Szyku).  

Oto przed wami zdjęcia:









Jak widzicie - na zdjęciach widzimy WSZYSTKIE postacie! :D
Może to oznaczać,że wyprawa do Straszyża jest odpowiednikiem naszej "wycieczki szkolnej".
Ma opowiadać o tym,że Rochelle, Skelita i Jinafire stawiają się w konkursie modowym.
Z mojego źródła wynika,że Clawdeen będzie rodzielona pomiędzy dwie postaci - będzie musiała pomóc (uszyć) w projektach Skelity oraz Jinafire.  Smoczyca ma być odpowiednikiem naszej Cleo.  Będzie złym charakterem.  Kościotrupka oraz chińska dziewczyna staną się wrogami.  (widać na zdjęciu).   Dodatkowo widzimy zdjęcia nowych Fashion packów :D 

No a Skelita wygląda tak słodko,że bym jej kości rozpłaszczyła od tego przytulania <3

SCARIS JEST MOJĄ ULUBIONĄ SERIĄ! ♥

Pozdrawiam Was,
Wasza Skelcia! ♥

21 komentarzy:

  1. Nie to żeby coś, ale sama robiłam te zdjęcia. Te zdjęcia są skopiowane z mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdjęcia wzięłam z jeszcze innej strony.
      Z góry przepraszam - nie wiedziałam,że są Twojej produkcji...

      Usuń
    2. Dobra spoko ;) Nic się nie stało ;)

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać *3* !

    OdpowiedzUsuń
  3. na jednym ze zdjęć jest Venus! Ona też będzie w tej kolekcji?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprawa do Straszyża jest klasową wycieczką głównych postaci.
      Venus jest w grupie, więc pojawia się w filmie.

      Lalki Venus najprawdopodobniej nie będzie - gdyby miała być, zapewne przedstawili by ją już wcześniej. Ale jest jeszcze Lagoona i Cleo, więc zobaczymy :D

      Usuń
    2. Aż się prosi by zrobić lalki Cleo i Lagoony! -,-

      Usuń
  4. Ale mają zaje ciuchy:D Ciekawe czy wyjdą z tego lalki (nie chodzi mi o SCOF)

    Z9

    OdpowiedzUsuń
  5. A czmu Jinafirka i Skielita będą złe ? To troche nie logiczne żeby robić kolejne złe trio i to są orginalne i cudne i wszyscy ich kochamy prawda ? A poza tym czemu Clawdeen ma im szyć ciuchy ? Złociutka Jinafirka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to wrogami? Z wiastunu na Freay Fab nic nie widać że Skelita i Jinafire będą złymi charakterami, ale przyjaciółkami Frankie, Clawdeen i spółki. domagam się odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co pisze ta durna Skielita nie ma tłumacza google czy co a jam Aleksa.De.Nile0707 tyle że nie chciało mi się logować :-C

      Usuń
    2. PS. JA nie jestem leniwa - zawsze się loguje. Więc nie podszywaj się pode mnie. Chcesz po prostu skłócić mnie i Skelietę nieprawdaż? No i JA tak nie pisze, tak nawiasem. -,-

      Usuń
    3. a ja anna ktłóra nazywa się teraz monster queen czyli królowa potworów a i gdyby co jak niema p to się nie wkóżajcie i nie będe prawie wogule isać bo mam kue lekcji.

      Usuń
    4. Nierozsądne, małe dziecko, bądź "stary koń" bawiący się w dzidzie.
      Co za fenomen świata, do prawdy...

      Usuń
    5. Z Aleksy na Annę? Hmmm... to bardzo ciekawe (pod względem idiotyzmu) Może mi zaraz powiesz że Rihanną albo Madonną jesteś?

      Usuń
  7. Ale i tak ciebie lubie piszesz super rzeczy i jesteś super ale dla czego Jinafirka i Skielita będą złe? czemu Clawdeen ma im szyć ciuchy i kim jest ta (wiedzma) w białych do góry włosach kim organizatorką tego konkursu na najlepsze projekty ? Czy co powiedz mi Skielita prosze :-| Złociutka Jinafirka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyliście że Abbey ma fryzurę jak z ghuls rule,Lagoona scholl schorez[nie wiem jak się pisze],a Draculaura jak z sweet 1600?
    Dziwne wedłóg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A w ogóle to w zdjęci 2 od góry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fashion packi są wzorowane na strojach dziewczyn z pierwszego zdjęcia. Wkurza mnie, ze oczywiście zrobili Fashion packi każdej upiorce z pokazu, tylko nie Venus, która wyszła najlepiej -.-

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)