sobota, 10 listopada 2012

Nowe redaktorki - info

Pewnie zdążyliście już zauważyć nową redaktorkę - Clawdeen Wolf. Wraz z Anną postanowiłyśmy dołączyć do naszej ekipy jeszcze dwie autorki - Malutka Skelita oraz Aleksa.De.Nile0707 (powszechnie znana jako gaga0707). Wszystkie trzy będą pisać na blogu na okres próbny, trwający 2 tygodnie od dzisiaj (lub jutra). W przyszłym tygodniu wstawimy ankietę, gdzie zagłosujecie na ulubioną bloggerkę, która zostanie na blogu na stałe. Z pozostałymi będziemy musiały się pożegnać.
Jakieś pytania:)?

15 komentarzy:

  1. Czy okres próbny może być od jutra? Muszę jeszcze trochę zaznajomić z dodawaniem postów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorri, chciałabym dodać już dzisiaj nowy post, ale jeszcze (?) nie mogę, bo nie jestem dodana. Mogę prosić o pozwolenie już dzisiaj?

      Usuń
    2. A akceptowałaś e-maila? Powinnaś go dostać na twój e-mail na wp.pl. Jak go akceptujesz, będziesz mogła pisać.

      Usuń
    3. Dzięki śliczne za info. ;)

      Usuń
  2. Duża konkurencja - ale może się uda. Przeżyjemy (bądź znów umrzemy), zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za tym aby na blogu jako nowa redaktorka była Aleksa.De.Nile0707 jednakże
    Malutka Skelita też jest świetna, buduje fajne zdania i ogólnie wydaje się być dobrą bloggerką :)
    Clawdeen Wolf - racja musi popracować nad pisownią.Według mnie jest jeszcze za młoda na prowadzenie bloga.( moja rada: buduj dłuższe zdania, popracuj nad pisownią, a będzie ok)
    Dlatego mój głos oddam na Aleksa.De.Nile0707 lub na Malutka Skelita...... Jestem za tym abyście obie zostały dziewczyny!
    Pozdrowienia śle stała obserwatorka bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za Skelitą ponieważ pisze fajnie i wydaje się być sypmatyczna ;) Clawdeen jest za mała (sorki ;() i ma masę błędów ortograficznych, które czasami wręcz rażą oczy ;) nie obraź się jesteś fajna ale chyba jeszcze za wcześnie ;*** A aleksa jeszcze nie podała żadnego postu ;) Czekam ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nathalie, jestem na bloggerze od paru godzin ledwo - mogę prosić o wyrozumiałość?

      Lorr, już wysłałaś? A gdzie to zaakceptować? :(

      Usuń
  5. Mam takie samo zdanie Nathalie Sweet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wredoty mi nie dałyście ,a im tak!!!! Mówiłam,że jesteście głupie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za Skelitą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)