poniedziałek, 26 listopada 2012

Opis Frankie ,,Ghouls Alive!'' - Filmik

Oto przegląd iskrzącej Frankie :)
Miłego oglądania :)

Ja mam do niej mieszane zdania:
Z jednej strony - fajny ,,bajer''
No,a z drugiej - pewnie na baterie, droga, ciężka, podatna na uszkodzenia
i przede wszystkim kradnie wyobraźnie.

Od dziecka nie lubiłam ,,żywych'' zabawek. I do dziś tak mam, dlatego nie szykuję na nią portfela.
Jak już pisałam w komentarzu pod Clawdeen z tej serii. W trakcie ,,zabawy'' mogę normalną lalkę podłożyć, zrobić pozę i puścić głos iskrzenia z komórki, podłożyć latarkę - tadaaaa! I jest zbliżony efekt. Wyjdzie o wiele taniej i o wiele bardziej kreatywnie.

A wy co o niej myślicie? Podzielacie moje zdanie?

4 komentarze:

  1. Ty zawsze mówisz,że sama byś to zrobiła lepiej i taniej???

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nowa postać to potwór z Loss Ness i nazywa się Grimmily Anne McShimiddlebopper.

    Jest ż Szkocji ponieważ stamtond pochodzą nazwiska zaczynające się na Mc i oczywiśćie pszesto że stamtąd pochodzdzi potwór z Loss Ness.

    P. S.

    Sorry za fatalą pisownie ale wychowywałam się w Hispanii i dopiero uczę się pisać po polsku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację o niej, ale ona nie jest nowa. Jest stworzona tylko dla potrzeb akcji : WE STOP HATE.
      A za pisownię żalu nie mam :) każdy w końcu się czegoś uczy :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)