niedziela, 4 listopada 2012

To są chyba jakieś żarty...

Zacznę od tego, że mimo tego, iż wiedziałam od tej serii jestem oburzona. Swim Assortment, gdyż tak nazywa się 3 już seria plażowa, jest... jakby to powiedzieć... mało kreatywna. Czytając posty na innych blogach o tej serii widziałam coś w stylu ''cudowna seria'' czy ''po prostu zakochałam się w tych strojach'' (komentarze na zagranicznych blogach). A ja wam zaskoczę - jak dla mnie jest to kit i tyle mogę się o tym wypowiedzieć. Stroje są banalne, a na dodatek mam wrażenie, że już kiedyś widziałam podobne. Spójrzcie na strój Venus:
Jedyne, co jest cechą charakterystyczną MH w tym stroju to wyjątkowo ozdobna torebka. A reszta? Reszta to zwykły stój, tylko bardzo wzorzysty. I tyle. Nie wiem, jaki wielki szum może robić lalka, która ma najzwyczajniejszy w świecie kostium, tylko z przesadnym wzorem. Teraz Draculaura:
Tutaj głównie falbanki ratują stój. Gdyby nie one, kostium byłby jak w przypadku Venus najzwyczajniej w świecie przeciętny. Ta fryzura mnie odstrasza. Ułożona jest ładnie, to muszę przyznać, ale zawsze na oficjalnych zdjęciach lalki wyglądają o niebo lepiej niż w oryginale. Już wyobrażam sobie szopę na głowie tej lalki. I na koniec Lagoona.
Ta lalka ma u mnie największy plus. Lagoonie jest bardzo ładnie w tych prostych włosach, ale wygląda jak jakiś hipis przez te okulary i opaskę. Ten styl do niej nie pasuje. Kostium podobnie jak w przypadku Venus i Draculaury. Buty są według mnie strasznie podobne do tych z Basic.
...
Jak widzicie, nie wszyscy muszą się ''jarać'' tą serią. Jak dla mnie, to kolejny nieudany projekt, tak jak Roller Maze. To tyle z mojej strony.

53 komentarze:

  1. Każda seria plażowa ma zjechane stroje, no bo ile to można kąpielówek wymyślać :/ Draculaura ma super włosy, ale Ghoulia RM też miała takie mieś, a ma... szkoda pisać. Nie można było się nic więcej spodziewać, ja wiedziałam, ze ta seria będzie tak wyglądać, jedynie mnie zaskoczyło to, że jest w tej serii Venus :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa, czy będzie 4 seria taneczna. Dawn of the dance, Dot Dead Gorgeous, Dance Class... Ale szczerze mówiąc mogliby zrobić jakieś inne postacie, takie jak Nefera czy Toralei.

      Usuń
    2. Ale nie moge się doczekać kolejnej serii. No nie mogeeeeeeee... Ale nic morze jakoś to pujdzie :-*

      Usuń
    3. Tak kochana masz rację.'Jadą' tylko na podstawowych postaciach. Nie podoba mi się Lagoona i Draculaura ale moim zdaniek Venus jest ładna. Ale ciuchy są fajne,takie inne jeszcze takich nigdy nie było :)

      Zozolek9

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą, stroje po prostu banalne, ale Venus bym kupiła bo jej lalka mi się podoba i będzie na pewno tańsza od basic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem o co ci chodzi,ta seria jest śliczna .;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No stroje nawet ujdą jak się zamknie prawe i lewe oko. Strój Laguny mi się podoba, ale racja trochę wygląda jak hipis
      Skipperka

      Usuń
  5. Nie mam pojęcia dlaczego mówisz że ta Seria jest DZIWNA , moim zdaniem jest idealnie .
    No bo co mają im robić suknie plażowe "czy co ? "

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram anonima który pisał komentarz przedemną. Mi się bardzo podoba i cieszmy się że wogle wychodzą jakieś nowe serie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda Lagoona wygląda jak hipis !!! A co do Draculaury nie podoba mi się jej makijarz i wogule ale ciuch poprawia ją. A buty zupełnie nie pasują do seri. Venus ma prosty kostium dla tego że Venus lubi proste ciuchy i ja się całkiem nie dziwie bo seria jest zapatrzona w kocyki lub ręczniki a to daje prosty i moim zdaniemśliczny ciuch. I z tego czego się spodziewacie ja bym kupiła Venus. A wy którą lalke kupilibyście sobie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lagunę. Ona wygląda najładniej. Bez opaski i okularów wyglądałaby ładniej.
      Skipperka

      Usuń
  8. Czego wy sie czepiacie?? One są fajne. LOL

    OdpowiedzUsuń
  9. Lagoona według mnie wyszła najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Starfire Lagoona wygląda jak hipis ty ją chcesz ? :-P Nie niewieże . A co do seri to taki komentowy post bez zdjęć. Lagoona: wygląda jak hipis i ma zmieniane buty basic. Draculaura: ma (moim zdaniem) za różową grzywke,kostium troche pżefalbankowany,a buty są nieodpowiednio dobrane do seri. Venus: ma super włosy,buty super a kostium śliczny i wygląda jak jakaś modelka .

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbadziej podoba Venus, choć to prawda jej strój kąpielowy jest po prostu badziewny! Lagoona wygląda jak hipis. to znaczy jej strój wyglada jak strój hipisa. Lubię Draculaurę, ale jak dla mnie ma za dużo falbanek. Uważam, że serii plażowych jest już za dużo. Jak chcą się popisać niech zrobią serię, naprzykład wyjazd na safari. Chociaż gdyby w sklepie była ta seria i seria gloom beach wybrałabym tą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała serię balową np. Upiorny Bal albo Bal Upiorek, lub serie ogrodniczą, albo tą którą zawsze chciałabym ujrzeć - typowe na Rio de Janeiro albo niech zrobią zaległe lalki (np. dodać paru do Dot Dead Gorgeous - widzicie iel opcji? Wtedy byłoby coś innego. Ale już niech nie dodają tych 3 ,,najlepszych'' (frankie,LaLa,Clawdeen) tylko np. O Nefera! Cleo, bo żadko dają jej lalki,bliźniaczki kotołaczki,chłopaków, Toralei, ona to tylko 1 serie ma :( i innych takich bohaterów co mają mało serii.

      gaga0707

      Usuń
    2. A JA BYM CHCIAŁA SERIE JAKĄŚ OPOWIADAJĄCĄ O NOWYM YORKU PO PROSTU NOWY YORK ALBO TAK JAK TY RIO DE JANEIRO LUB COŚ O LONDYNIE. A TERAZ NAPISZE JAKIE LALKI CHCIAŁA BYM ZOBACZYĆ W NOWEJ SERI NA PEWNO A KTÓRE NIE. NA PEWNO CHCE ZOBACZYĆ: TORALEI,KOCIE BLIŻNIACZKI,NEFERE,DEUCA,JACSONA,HOLTA,JINAFIRE,SKIELEITE,CATRIN,HOWLEEN I MAM POMYSŁ NA NAZWE SERI OGRODNICZEJ GARDEN SUPRISE CO OZNACZA NIESPODZIANKA W OGRODZIE MNIEJ WIĘCEJ (NIE URZYWAŁAM TŁUMACZA) =O ;)POSTACIE KTÓRYCH NIE CHCE WIDZIEĆ CZĘSTO:FRANKIE,CLAWDEEN,LALA I LAGOONA.A IMAM POMYSŁ NA NAZWE NOWEJ SERI WYMYŚLONEJ PRZEZ MNIE CZYLI IT'S STYLE CO OZNACZA TO STYL (W TYM PRZYPADKU TEŻ NIE UŻYWAŁAM TŁUMACZA) =)

      Usuń
    3. A ja mam nazwę do tej waszej przygody w Rio nazwę :,, Monsters party in Scario de Janeiro '' - Fajne? (jakby ktoś nie umiał angielskiego - ,,Potworna impreza w Strachio de Janeiro''

      Usuń
    4. A propos tego Rio - Najarałam się tym przez teledysk Nicki Minaj ,,Pound The Alarm'' - może ktoś zna?

      Co do nazwy - anonimek świetną dał.

      szkoda,że Mattell nie zna nas. By trochę pomysłów może zapożyczył :D


      gaga0707

      Usuń
    5. Napiszcie do nich na oficjalnej grupie na nk oni przekarza amerykaninom i zrobia taka serie! Dobry plan nie?

      Clawdeen=)

      Usuń
    6. Genialna jestem skiperka gdyby co i mam nazwe dla nowego yorku "U Wybżerzy Strachu,, jak ktoś ma czs to niech przetłumaczy dobra ? A i co do Garden Suprise planuje już ciuchy morze jutro dodom fote czy link ;) Skiperks

      Usuń
    7. Ja NK nie mam - i jak mam dać moje Scario de Janeiro?


      gaga0707

      Jakby co zachęcajcie by zajrzeli na ten blog - wtedy jakieś serie może wezmą :D

      Usuń
    8. no ok ale strasznie chce żeby zrobili na przykład wybieg dla modelek i lalke Nefery dołączyli z ciuchem na zmiane, i takie jest moje zdanie. chej od z ciuchem wyszedł wierszyk ;) Skiperka

      Usuń
  12. One są piękne!!!! Weź tak o nich nie pisz co???

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgodzę się z tobą, że stroje nie robią furory, ale z drugiej strony nie są też najgorsze. W miarę pasują do postaci, chociaż jak na MH są trochę mało oryginalne. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. lorraine według mnie do butów Lagoony wykorzystali jej stare buty z serii basic i przemalowali.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tam podoba mi się ta seria

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to dobrze że zrobili Venus w serii plażowej. Ale po jakiego potwora Draculaurze potrzebne są aż (pewnie więcej) 3 serie plażowe??! Dosyć,że Lagoona jest taka - hmm.. inna od całej reszty. Poza tym to potwór morski - przysługuje jej takie prawo,że no, woda - co nie? Ja bym była zadowolona z tej serii gdyby zamiast Lali była Rochelle, Howeleen, Robbeca albo Spectra.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy wstawisz coś nowego??????

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie falbany wszystko psują czego się spodziewasz ,że będą miały strój wysadzany cekinami!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem lalki są urocze,oczywiście że MH mogło się bardziej postarać ale cóż.Fajnie że zrobili lalkę Venus,nie jest skomplikowana ale fajna.Strój Lagoony podoba mi się najbardziej,faktycznie nie jest w jej stylu ale i tak jest spoko.A co do Draculaury,lubię ją ale moim zdaniem falbanek jest za dużo:(Poza tym tak samo jak z niektórymi seriami(roller maze,ghouls rule)niektóre bohaterki pojawiaja sie dopiero później więc jest szansa na kogoś nowego np.Toralei;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te lalki są banalnie proste.
    Do Lagoony ten styl zupełnie nie pasuje i rzeczywiście wygląda jak jakaś hipiska

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. MAM NEWS!!! NIEDŁUGO CAŁA RESZTA LALEK ,,SCARIS ...'' WEJDZIE DO SPRZEDAŻY!!! Super co nie? Już w pudełkach! - Dowód?
    http://4.bp.blogspot.com/-er9pJTlDu98/UJWtJPdv0dI/AAAAAAAADn8/QPr2d3AoA0E/s1600/tumblr_mcvi72L6CB1qzv1s2o1_500.jpg
    Zdjęcie! - tak wiem, że kiepska jakość ale takie znalazłam.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  25. mi sie te lalki podobają i nie masz gaga0707 ponieważ dobrze że lala ma tyle serii bo ja loffciam lale i cieszę sie że ma tyle serii chociaż mogliby dorzucić robecce

    LALUNIA10 ( dawniej kotka152 )

    OdpowiedzUsuń
  26. ja projektuje stroje dla Monster High. Mój wujek projektuje te lalki. Pracuje w filmie MATTEL i jest na oddziale MH, ale ta seria to nie jego dzieło. Jakby coś to właśnie ja wymyśliłam sukienkę dla Cleo na Halloween! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaja se robisz? Lalki to po pierwsze w Ameryce produkują/ lub w Chinach czy tam Japonii - nieważne = grunt,że nie w Polsce, więc raczej nie możliwe. Poza tym strój dla Cleo już jest - upiorki rządzą widać nie oglądałaś oraz reklam.
      Poza tym - kto daje dziecku projektować zabawki? Od tego są producenci.
      No dobra - to zapowiedź mi 2 najbliższe wersje lalek. (masz odpowiedzieć za ok. 2 dni od napisania mojej odp. inaczej uznam że kłamiesz) Jeśli się sprawdzi - cofnę, jeśli nie : pokażesz mi że tylko kłamiesz i robisz se jaja zwyczajne -,-

      Frankina13 ( nowa :D, gaga mi poleciła ten blog - fajny tak nawiasem)

      Usuń
  27. ja bym chciała serie która mogłaby się MONSTROUS FAMILY co oznacza potworna rodzina gdzie będą rodzice frankie lali clawdeen itd.

    LALUNIA10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Świetniasto-potworzasty pomysł! Tyle że lepsza moim zdaniem nazwa to ,,Monsters Killer-Sweet Family'' albo seria na deszcz! - Wiesz kaptury,kalosze nazwałabym ją Bloody Rain (krwawy deszcz)

      gaga0707

      Usuń
  28. wiecie!! ta seria nie jest aż tak zła!!;)Ale nie mogę się powstrzymać od powiedzenia coś na ten temat!!
    Venus - Naprawdę się ciesze ,że jest jej to 2 lalka!Noo..ale jest taka....kanciasta!!!
    Draculaura - To moja ulubiona z MH!!Gdy ją zobaczyłam to poprostu wygląda jak jakaś stara panna z kotami która wyjechała na plaże!!!
    Lagoona - Dobrze określiłaś HIPIS!!

    JA NA TO WSZYSTKO MÓWIĘ L O L

    OdpowiedzUsuń
  29. Co ty masz do tej seri?! Mi się podoba. A SERIA ROLLER MAZE WCALE NIE JEST NIE UDANA, MAM Z NIEJ WSZYSTKIE LALKI OPRÓCZ CLAWDEEN, DRACULAURY I ABBEY!!!! CO WY MACIE DO LAGOONY I HIPISÓW, CO WY MACIE DO LAT 80 (DRACULAURA) I CO WY MACIE DO VENUS! SĄ PRZEPRZEPRZEPIĘKNE! Usuwam się z obserwatorów, wkurzyłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buch! Właśnie wybuchł wulkan Viks! Ja nic do hipisów nie mam ani do venus ale lat 80 nie trawię.


      Frankina13

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę się zgodzić z autorką tekstu. Są aż 3 serie plażowe - Gloom Beach, Skull Shores i teraz jeszcze Swim Assortment! Co najgorsze - w każdej występują te same, główne postacie. Draculaura - robi się aż słabo, kiedy widzisz ją w KAŻDEJ serii. Przesadzają! Lagoony też jest pełno. Jedynie popieram tutaj Venus - wyszła bardzo ładnie oprócz tego wzorku na stroju i ręczniku. Lagoona podoba mi się w tej serii najbardziej. Ogólnie mi się podoba.

    A teraz zastanówmy się, czemu znowu wybrali takie postacie..
    1. Chcielibyście aby wzięli do tej serii Toralei - Toralei jest przecież kotem co znaczy,że nie lubi wody i do tej serii NIE pasuje!
    2. To samo liczy się bliźniaczych kocic..
    3. Nefera - ona nawet NIE chodzi do Monster High! Jest dorosła. A to są lekcje pływania.
    4. Cleo - wątpie,że jej postać tak kocha pływać.
    5. Abbey - zamarza wodę jak do niej wejdzie
    6. Spectra - nie kojarzy się z pływaniem, prawda?

    Natomiast chciałabym zobaczyć w tej serii Gilla - ale ubranego inaczej. Zamiast Draculaury która tu nie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja jak wiecie chciała bym Toralei jako szpiega czy co i Nefere z ciuchem i wybiegiem dla modelek a i jeszcze Skielite i Jinafirke z ich łóżkami w dead tired (chyba dobrze napisałam?) .

    OdpowiedzUsuń
  33. Lala wyglądałaby ok bez tych falban.. Są w złym miejscu. Venus jest najlepsza. Okularybsa średnie, ale tak jest boska. Wole, żeby zrobili dla niej prosty strój, jak ten, a nie żeby kombinowali z oryginalnoscia, i wyszła im taka Jane Boolittle

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)