wtorek, 13 listopada 2012

Sądzę,że... wydanie 3 + ciekawostka

Witam was strasznie w drugim dniu tego elektryzującego tygodnia :)
Parę straszydni temu zostałam poproszona o ocenę lalek Classroom. Oczywiście, spełnię prośbę.
Upiorki w tej serii  dają nam wyobrażenie przedmiotów szkolnych w Monster High.
W tym wydaniu występują:
-Frankie
-Lagoona
-Ghoulia
Tak więc zaczynamy.

Pierwsza do oceny idzie Frankie. Jej przedmiot to Home Ick. Jak na potomkinię Frankensteina przystało - ta upiorzyca jest nieźle pozszywana. Przejdę do ubrania. Sukienka w niebiesko-białe paski z czerwonymi elementami jest całkiem niezła, dobrze dobrane kolory. Ale co ja powiem o fartuszku? Niezbyt udany. Mimo to,że Frankie reprezentuje mieszanie wzorów i kolorów - uważam,że 3 wzory + falbanka to już przesada. Może mogłabym go akceptować gdyby zdecydowali się. Czy czerwona czy szarawa część..No i teraz rajstopy,które wyszły fantastycznie. Ciemnoszara kratka w stosunku do naprzemiennych pasków sukieneczki jest według mnie świetna.Nieco niżej, mamy buty lalki. Ponad 4 kolory na szpilkach,a jednak dobrze wyglądają. Może dlatego, że nie ma tu aż tyle wzorów. Osobiście wolę więcej kolorów, niż więcej motywów.Teraz dodatki-mowia tu o przecudnej urody kolczykach Frankie. Nożyczki w gęstwinie puszystych biało-czarnych włosów, to strzał w 10. Upiorka trzyma w swojej ręce swojego Watzita w wersji ręcznie robionej przytulanki. Na lewej ręce lalka ma poduszeczkę na igły w kształcie czaszki MH. Makijaż ładny,ale jakiegoś zbytniego zainteresowania nie wzbudza. Kiedyś rozważałam czy nie dodać jej do mojej kolekcji, ale po przemyśleniu wszystkich ,,za'' i ,,przeciw'' doszłam do wniosku,że raczej nie podoba mi się aż w takim stopniu.

Dostaje ocenę 7/10

Kolejna do oceny jest Ghoulia.Przedmiot reprezentowany przez lalkę to Physical Deaducation, nam znanym jako w-f. Choć nie przepadam za tymi zajęciami - laka mi się niezwykle podoba. Prosta i konkretna. Oczywiście zombiaczka ma nieodłączne okulary.Tym razem w czarnym kolorze. Co do ciuchów, są właśnie typowe do ćwiczeń. Biała koszulka z czarnymi rękawami i czerwonymi wykończeniami. Na środku napis MONSTER HIGH. Spodenki jak widzę na zdjęciu chyba są wielowarstwowe, albo po prostu krótkie czarne szorty nałożone na nieco dłuższe czerwone legginsy. Jak ja robię jak jest np. zima lub jesień - całkiem dobry patent. Do butów żadnych ,,ale'' nie mam, są idealne. Błyskawice po bokach na czerwonym tle - prześwietne! No i wykończenia - bransoletki i proste kolczyki.
Makijaż nie wyróżnia się zbytnio od innych Ghouli, może lżejszy odcień.
Muszę przyznać,że upiornie jej w kitce, ta fryzura bardzo do niej pasuje :)
Do kompletu lalka ma kolorystycznie pasującą piłkę z logo MH.

Dostaje ocenę 9/10

A tutaj Lagoona prezentuje nam Mad Science, to jakby upiorny odpowiednik Biologi lub Chemii.
Wygląda równie powalająco co Ghoulia. Fryzura - bardzo ładnie dopełnia cały wygląd lalki. Oczywiście fartuch do pracy by się nie ubrudzić - nadaje charakter stylizacji. Najmniej podoba mi się sukienka. Do niczego mi tu się nie wpasowuje. Gdyby była chociażby pod kolor butów ...
Kolczyki utrzymane w morskim klimacie.Czarne kotwice zawieszone na złotym łańcuszku. Buty w niebiesko-morskim kolorze z czarnymi paskami, na złotym obcasie. Złoty łańcuch przewiązuje nogę córki Potwora Morskiego. Makijaż w tym przypadku też nie różni się prawie (albo w ogóle) nie różni. Biżuteria w kolorze różowym tylko do szminki pasuje, do niczego innego. Jako ,,rekwizyt'' Lagoona trzyma słoik z żabką z trzema oczami.

Dostaje ocenę 9/10

Tak więc znacie już moje zdanie na temat Classroom.

Ciekawostką jest to że niektóre źródła podają,że na początku w tej serii miały być 4 upiorki, jednak z niewiadomych przyczyn lalka Draculaury nie została wydana.

Tutaj obrazek:



Czy waszym zdaniem Draculaura powinna być w tej serii?
Domyślacie się dlaczego jej nie wyprodukowano?


11 komentarzy:

  1. Lagoona jest tu naj! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się,że Draculaura nie wyszła,ponieważ ma na szyi krzyżyk.Pewnie wzbudzało to kontrowersje i dla tego nie została wydana...Przynajmniej tak sądzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Chciałam wiedzieć jak ocenisz moją Lagoone. Wielkie dzięki! :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Frankie i Lagoona są niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post ale ten obrazek jhiz był podany chyba nawet na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam info jest zwiastun City Of Frights !!! Malutka Jinafirka

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie Draculaura po prostu jest za mało oryginalna i jej strój jest nijaki jak na MH.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale i tak Goona wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta lorka jest zrobioona przez fana

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)