czwartek, 8 listopada 2012

Nowe lalki

Że jestem miłym człowiekiem ( Niezły żart, nie? ;D ) to napiszę o tym.

Ostatnio zostały stworzone nowe lalki z serii Stwórz Własnego Potwora. Na razie mało o nich wiadomo i nie mam nawet pewności czym ta dziewczyna jest,znalazłam tylko obrazki. W końcu pojawiła się lalka jakiegoś nowego chłopaka.  Ogólnie to mało jest tych głównych facetów w odcinkach, szkoda że ten nie będzie występować mógł by być chłopakiem Toralei. ;D

Zdjęcie dziewczyny. Według mojego źródła jest to duch , ale dla mnie nie za bardzo przypomina.





















No i  chłopak. Nie za przystojny jak na mój gust , ale szukaj teraz w tym świecie ideału ;)


35 komentarzy:

  1. To stary news. Lalki są już od dawna w sprzedaży. Ta dziewczyna to duch, a chłopak to puma.

    Anna - staczasz się.. Tylko Lorraine pracuje nad blogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie poświęcę swojego życia prywatnego, całego czasu spędzonego przed komputerem i szkoły dla jakiś głupich postów. Nie podoba się to nie, mi to jest obojętne bo są w życiu rzeczy ważniejsze. Jak chcesz to możesz sobie za mnie parę dni popisać i zobaczymy jak Ci pójdzie, ok? Mi MH się znudziło i zostaje na tym blogu tylko z jednego powodu którego wam nie wyjawię :P

      Mi tam się podoba rola czarnego charakteru, a jak teraz pozwolisz to powrócę do mojej chorej wyobraźni pełnej trupów,cmentarzy,duchów , morza umarlaków , wampirów , czarownic, wiedźm i oczywiście pewnej historyjki w mojej głowie którą sobie układam o pewnej bardzo, bardzo wrednej dziewczynie która może sobie bezkarnie zabijać każdego kto jej się narazi. Moja idolka zaraz po Kubie Rozpruwaczu :D

      Usuń
    2. Ja tam wolę Hu Szubienicznika. Jego taktyka na zabijanie jest zaje**sta. Oczywiście, Blint miał o wiele bardziej wyrafinowane metody zabijania, ale Hu ma takie super metody, jak ta z napisem z trupów:D A no właśnie, a z tym Morzem trupów, to przesłać ci kurierem, czy zwykłą pocztą?:D

      Usuń
    3. Kurierem, szybciej dochodzi. A w sprawie Angeli , to nie wiesz czy kupiła mi już te głosy niewinnych zabijanych ludzi w pudełku? Ach, cudowny prezent będę ciągle zaglądać w złym nastroju :D

      Masz rację, Hu Szubienicznik ma fajniejsze metody. ;D

      Usuń
    4. Aaaa, nie wiem. Ale ja też chcę te głosy w pudełku! Na allegro w końcu wszystko da się znaleźć:D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten chłopak to chyba jakaś małpa, czy coś takiego. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaNTERA albo jaguar... jakiś kot =)

      Usuń
  4. wg mnie anna jest lepsza i nie słyszałam o tym... lorraine ciagle krytykuje mh i nic jej sie nie podoba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam że bardziej lubię Lorr. Anna też jest w porządku,ale wolę Lorr.

      gaga0707

      Usuń
  5. ,,szukaj teraz w tym świecie ideału'' - rozwaliło mnie to! XD
    A o lalkach wiedziałam.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,szukaj teraz w tym świecie ideału'' - Taka prawda... :P

      Mnie rozwalił tekst takiej dziewczynki w grupie MH że mama dała jej szlaban na Monster High :D

      Usuń
    2. Mogłą dodac noi a czasemi mh co się nei z nudziuło ani np za udżo tego i zabroniła mogła wiec neich to ci nie rozbaiwa anno

      Usuń
  6. no ale lorraine nie jest taka zła ale denerwuje mnie to że krytykuje i krytykuje!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się .

      Usuń
    2. Dla mnie Lori jest najlepsza!!!

      Zozolek9

      Usuń
    3. Zgadzam się Lorr jest lepsza i ma swoje zdanie jak karzdy a Anna to coraz żadziej pisze itd. itp. więc chyba zgadzacie się ze mną co ?

      Usuń
  7. te zestawy są już od dawna w sklepach np.w SMYKU

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie Anna spóźniłaś się. Te C-a-M są już od dawna -.-" Ona jest duchem a on kotołakiem :/
    A tak wogóle to teraz do Lori:znalazłam oficjalne zdjęcie tej syreny z C-a-M musisz wpidać w Google Monster High cam (ale tak jak ja napisałam) przejechać trochę na dół i będzie :D

    Zozolek9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie on nie jest kotołakiem jest pumą. Ale zgadzam się mugły być bardziej dopracowany i chłopakiem Toralei. A i tak Anna spuźniłaś się a Lorri wcale nie krytykuje ma swoją opinie Anna jest kiepska.

      Usuń
  9. Ten duch ma świetnie zrobione nogi,

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się co do Anny. A te lalki są do kupienia np. na allegro!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecierz Lorraine już o tym pisała. Trochę się spóźniłaś. Tylko nie płacz. LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie płacz jak Cię będą odwozić do szpitala kiedy stracisz połowę twarzy :D


      Wiesz co anonimku, muszę podziękować tobie i innym którzy tak mnie krytykują. A wiesz dlaczego? Bo miałam już dosyć udawania słodkiej i miłej osoby którą nie jestem i będę Ci wdzięczna jeśli się ze mną trochę pokłócisz :P

      Usuń
  12. Anna co to ma znaczyć coraz mneij piszesz i jak to znudziło ci sie mh prosze nie mów tak proszę piszesz dobrze wiem szkoła itd sama nie ma czasu rozumiem ale prosze nie mó takich bzdur anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też już się MH nudzi, a jakoś piszę:/ I wątpie, żeby długo to potrwało.

      Usuń
    2. No nie! Tylko nie odchodź! A jeśli już musisz to zadbaj o niego, kocham tego bloga!

      gaga0707

      Usuń
    3. Ja też!

      Frankina13

      Usuń
    4. Lorraine to nie pisz są o wile lepszą blogi od waszego
      clołdnamoli

      Usuń
    5. Lorraine a nie mam bloga go kiedyś go zlkiwidowałaś kłamstwiami i oszczerstwami

      Usuń
    6. No to mi się tylko jeden blog przypomina. Pewności nie mam, ale to pewnie chodzi o MH bez tajemnic. Ale ten blog jest przecież ''aktywny''. Nie został usunięty, więc się mnie nie czepiaj-_-

      Usuń
    7. Ja też już wiem o który mniej więcej chodzi. Na pewno Lorr o monsterhighbeztajemnic. Do Anonimka - kiedyś też go czytałam, ale jak zobaczyłam,że zamiast pisać - zwalasz wszystko na Lorr i ją oczerniasz,zobaczyłam że fair nie grasz więc dawno go w kąt odstawiłam.
      A był całkiem fajny, do wiadomości - to nie Lorr go zniszczyła tylko TY, na WŁASNE życzenie!


      gaga0707

      Usuń
  13. Te lalki są w obiegu od maja 2012

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)