środa, 14 listopada 2012

Wygląd gry Skultimate Roller Maze (nowe zdjęcia) + zapowiedź

Teraz trochę z innej beczki.
Ostatnio mówi się o Picture Day, o Scaris ...
A ja was zaskoczę - mam zdjęcia menu z gry Skultimate Roller Maze :)
Bez większych ceregieli - oto i one :


http://4.bp.blogspot.com/-3E17z6-Ttuk/UKLK2uNAqBI/AAAAAAAADuM/XfCShslr_zM/s1600/tumblr_mdbt1mxKh11rosg0bo1_1280.jpg
                                                                      Graj sam :
                                                                  Albo we dwóch :
                                                         Straszny poziom trudności:
                                                                           Kody?:

                                                         Wybieranie świata / poziomy:
                                                                   Wybór postaci :





 Wiem,że niezbyt dobra jakość,ale tylko takie znalazłam. Próbowałam jakoś je poprawić, lub znaleźć lepsze ale bezskutecznie.

 Jak myślicie?
 Gra dobrze się prezentuje? Chcielibyście ją mieć?

Niedługo właśnie tą serię zobaczycie w ,,Sądzę,że...'', najpewniej w Sobotę. Choć może się spręże :)


2 komentarze:

  1. fajnie wasza fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważne że słaba jakość i tak dobrze widać. Fajna gra. Szkoda że nie mam sprzętu ma nią :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)