niedziela, 11 listopada 2012

NIESPODZIANKA!!!

Cześć, tu ja Skelita! :)

Wczoraj wspominałam wam o niespodziance, jaką dla Was szykuje.
I oto dzisiaj przed Wami stanie coś, co powinno spodobać się każdemu.


Na wielu moich wcześniejszych blogach umieszczałam czaty - tak, czaty.
Czat to komunikator na który może wejść KAŻDY kiedy chce i gdzie chce.
Piszesz tam z użytkownikami, masz tam nawet odtwarzacz YouTube i możesz na nim
puszczać piosenki. Jest  tam też rodzaj szkicownika - w którym możesz malować najróżniejszymi
kolorami tęczy!  Świetnie więc jest grać tam w rysowane kalambury, gdy na czacie jest
sporo osób. :D


Może teraz zastanawiacie się, po co to wymyśliłam.  Otóż, może macie do nas jakieś pytania?
Przez czat macie możliwość bliżej poznać kandydatki na redaktorki, porozmawiać z nimi o wszystkim.
No, a my - kandydatki - chcemy wiedzieć co lubią Nasi czytelnicy i jakie mają zdania na temat Monster High!  Tak więc, czat jest stworzony dla KAŻDEGO
Umożliwiam Wam pisanie o sobie, wyrażaniu swojego zdania. 



Umieszczę teraz poniżej link na czat: 

http://xat.com/xat185721948



Jeśli macie jakieś pytania - czegoś nie wiecie o czacie, chcielibyście się spytać jak np. zmienić nazwę:
Komentarze w tym poście są do tego przeznaczone! 
To w nich zadajecie pytania, a ja się postaram jak najprędzej odpisywać. 


Dziękuje pięknie za uwagę. 

Pozostaje mi życzyć Wam wesołej rozmowy na czacie! :)
Do zobaczenia!



Skelita ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)