sobota, 10 listopada 2012

Twój własny Strachu!


Dobry wieczór, straszyciele!  :)
YouTube bogaty jest w wiele ciekawych, inspirujących artystycznie filmów. 
Nie brakuje tam również amatorów, którzy umieszczając swoje poradniki
artystyczne z serii "Jak to zrobić?"  nie mając nawet pojęcia jaki mają talent. 
Weźmy sobie przykładowo pod lupę taką Froggy Stuff - robi fantastyczne rzeczy. 
Mebelki dla lalek, ubranka, akcesoria. 

Ale kilka dni temu odkryłam coś niesamowitego - Froggy Stuff umieściła filmik na którym pokazuje instrukcję uszycia lalki Stracha z Monster High! 
Podobizna szmacianej lalki, która jest sprzedawana w wysokiej cenie wyłącznie ze Scarah nie jest może zbyt łatwa do zrobienia, ale jest wręcz identyczna.   Muszę aż sama powiedzieć,że w przyszłości mam zamiar stworzyć swojego Stracha ;)

Tylko spójrzcie, i poznajcie tą niesamowitą artystkę.  ♥
Zapraszam też do obejrzenia innych, równie ciekawych filmików tego użytkownika.




Co sądzisz o filmiku?  Czy podobał Ci się?
Koniecznie podziel się swoim zdaniem w komentarzu! :)



Skelita ♥

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy filmik, cieszę się,że ciągle dodajesz jakieś posty ( pisze ta, która ma podobne zainteresowania,miałyśmy już przyjemność porozmawiać ze sobą)

    OdpowiedzUsuń
  2. to też w pewnym sensie Ooak, a jakoś Tośka cię nie hejtuje. Nic nie mam do ciebie, ale post prawie o tym samym, tylko że instrukcja jak to zrobić jest. Nie to że coś ale poprostu szkoda mi gagi ( Aleksy!, wciąż przyzwyczaić się nie mogę ;/)

    Frankina13
    Wróg Tości forever number 1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten w pewnym sensie Ooak, jest innego rodzaju... I jest w sumie bardziej twórczy, oszczędniejszy. A tamte Ooak'i były po prostu przeróbkami zrobionymi na kościotrupkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Weźcie już na prawdę przestańcie sobie dogryzać.
    Ani to mądre, ani to ładne.
    No OOAK'iem tego nazwać nie można - OOAK jest to przeróbka, a to jest uszyte więc przeróbką nie jest.

    PS: Jeśli chodzi o te "hejtowanie" jak to się mówi - nie rozumiem waszej kłótni, i jest mi smutno,że osoby które są po mojej stronie tak brzydko atakują Aleksę. Ale ja nie mam na Was wpływu, tak samo jak i Aleks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Skelita. Tylko poszłam pościelić łóżko, zjeść kolacje i wziąćć prysznic, a na konkiec sprawdzić co tam na blogu a tu moja koleżanka i Tosia się wyzywają. Ehh.. no pięknie.

      Usuń
  5. A co do postu - Fajny, już od dawna biorę porady Froggy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie co się tu dzieje!?Ile jest wkońcu tych osób które piszą tego bloga!???Pogubiłąm się jest nowych wpisów na całą strone!Czy 5 osób prowadzi tego bloga!?Jeśli tak to jest przesada

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dużo jest teraz osób prowadzących tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę dużo roboty z tą lalką <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten filmik jest super. Ta kobieta jest prawdzwą artystką. Zrobiła lalek Monster High Voodo. I love MH.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)