sobota, 10 listopada 2012

Witam wszystkich straszliwie! :)

Witam wszystkich upiorów i każdego z osobna.
Jak wiecie, Lorraine zaprosiła mnie do tworzenia tego bloga.
Może mój nick Wam się z czymś kojarzy? Na pewno. Jeśli nie przypomnijcie
Sobie anonimową komentatorkę gagę0707 :)
Dziś założyłam konto na bloggerze, teraz mogę informować was za pomocą postów.
Jak większość nowych redaktorów na okresie próbnym, zapiszę co lubię, a czego nie - żebyśmy bliżej się poznali. Tu zamieszam taki wstęp :

Mam na imię Aleksandra i w 07.07 tego roku skończyłam już 13 lat
(zawsze w nazwach upycham gdzieś to 0707).
Najbardziej interesuję się sztuką.Szkicowanie,taniec oraz śpiew no i tym podobne.
Moimi ulubionymi kolorami są: czerń,fiolet,błękit i złoty.
Jeśli chodzi o zwierzęta, ubóstwiam koty - choć w domu mam świnkę morską o imieniu Biżu(teria).
Od niedawna kręcą mnie potwory,dlatego się tu znalazłam.Gdy byś widział mój pokój pomyślałbyś, że to jakaś kaplica wzniesiona ku czci Monster High. Tak, gdzie się obejrzysz one. Szafa z ubraniami, szafki z bibelotami, półki, nie oszczędziłam nawet mojej organizacyjnej tablicy korkowej. No, a co do muzyki - (Lorr chyba nie będzie zadowolona :P) Lady GaGa,Rihanna,Katy Perry, i inne popowe melodyjki.


 Mam nadzieję,że przyjmiecie mnie ciepło i miło będzie się nam współpracowało. Chociaż przez te 2 tygodnie. Z góry uprzedzam,że lubię się rozpisywać :)





12 komentarzy:

  1. Dobrze, że lubisz się rozpisywać :) Lubię treściwe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło poznać konkurentkę :)
    Mamy ze sobą dziwnie dużo wspólnego, nie sądzisz...?
    W pisaniu również..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak pomyślałam :) Tyle,że chyba ty jesteś starsza jak się nie mylę.

      Usuń
    2. Skelita jest młodsza od ciebie Alekso.De.Nile0707

      Usuń
  4. Kocham świnki morskie <3 A twoja ma przeurocze imię.
    Powiesz mi, skąd taki pomysł? :D

    PS: Też kiedyś miałam świnkę, słodkie stworzonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżu(teria) wzięła się od tego,że jak byłą jeszcze malutka wyszła z klatki, a że zostawiłam w salonie pudełko i rozrzuconą biżuterią, stworzonko zainteresowało się i rano znalazłam ją biegającą w moim naszyjniku! :D
      Ja od razu na Biżuterię wpadłam,ale tata powiedział że lepiej nazwać Biżu, i krócej i po jakiemuś tam (chyba Francusku, nie pamiętam) to znaczy klejnot.

      Usuń
    2. Słodko <3 Moja świnka też miała pociąg do błyskotek.
      Uwielbiała skrobać srebrno-podobną klatkę ;)
      Ciekawostka:moja świnka nazywała się Rudzik, bo była rudo-czarno-biała.
      Najśmieszniejsze było to,że jedna połowa jej tyłeczka była biała,
      a druga ruda :D

      Usuń
  5. Zaprawdę... Zaprawdę intrygujące imię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o to,że dużo Ol na świecie - to tak, u mnie na w-f mamy aż 5 Ol :/

      Usuń
  6. O fajnie! Założyłaś konto! Musisz mnie kiedyś nauczyć :D
    Tylko ten anonim Tośka już po tobie jeździ :C

    Frankina13

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosuje na Ciebie, abyś dalej prowadziła bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)