sobota, 17 listopada 2012

Opis Skelity- już jest!

Znalazłam ostatnio przetłumaczony opis Skelity.
Zapraszam do czytania :)

 Skelita Calaveras

Wiek 15
Zabójczy Styl Jestem dumna z mojego dziedzictwa, ale staram się tworzyć własny styl. Dlatego właśnie mieszam tradycyjne stroje z odrobiną nowoczesności, by być niepowtarzalna.
Dziwaczna wada Ciągle czuję w kościach, że wydarzy się coś epickiego. Niestety, nie mam możliwości dowiedzenia się, kiedy to nastąpi.
Zwierzę  ?
Ulubione zajęcie Uwielbiam robić rzeczy związane z Dia de los Muertos. Kocham malowanie twarzy, szycie, tworzenie dioram, taniec, opowiadania. Szczególną frajdę sprawia mi robienie tych rzeczy z moją rodziną.
Najbardziej irytująca rzecz Irytują mnie niezadbane i ignorowane nagrobki. To tak, jakby zapomnieć kim jesteś i skąd pochodzisz.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Sztuka. Wszystko to, co kocham robić na co dzień tworzę na tych lekcjach. Dlatego właśnie wcale nie zauważam, że jestem w klasie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Muzyka. Proszę, nie zrozumcie mnie źle. Kocham słuchać muzyki i do niej tańczyć, ale pewna rzecz sprawia, że nie jest bueno. Nie mogę przecież grać żadnej melodii w trumnie!
Ulubiony kolor Miragold. Innymi słowy mówiąc - kolor nagietki.
Ulubione jedzenie Cukrowe czaszki.
Przyjaciele Jinafire Long, Clawden Wolf

http://3.bp.blogspot.com/-S_97xxpEMl4/UKJBWKBzpDI/AAAAAAAASmo/Y35pXKpm4Nk/s400/Bio_SkelitaCalaveras1.png
Co myślicie? Podoba wam się charakter kościotrupki?

9 komentarzy:

  1. Fajna :D Mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Już to dodawałam w jednym z moich postów, Aleks...
    Po co odgrzewać stare danie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest tłumaczenie (:

      Usuń
    2. Moje też było przetłumaczone.
      Nie kręćmy..

      Usuń
    3. Nie? Nie było, patrzyłam 2 razy żeby nie powtórzyć. Obrazek - to prawda już był. Ale tłumaczenia nie było.

      Usuń
  3. Redaktorzy,na Allegro są za 105 zł kalendarze adwentowe MH z kosmetykami!<---takie info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sprawdzę. Mogłabyś podać linki? To by nam trochę ułatwiło. Dziękuję za info :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)